Zmiany te są częścią programu „Dużo Ryby – Mało Wody”, w ramach którego firma przeciwstawia się złej praktyce sprzedaży produktów mrożonych, pokrywanych zbyt dużą warstwą glazury lodowej, wynoszącą w niektórych przypadkach nawet 35%.
Omułki, czyli małże w muszlach marki Abramczyk pochodzą z wyspy Chiloe. Hodowane w specjalnych farmach na wodach Pacyfiku, posiadają najwyższe z możliwych walory smakowe. Karton zawiera wygodne w użyciu dwie, kilogramowe paczki.
tagi: Abramczyk ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...