Nowości

Ekspansja marki Butcher’s Pet Care

Czwartek, 27 października 2011
Brytyjska firma Butcher’s Pet Care oferująca bezglutenową karmę dla zwierząt, obecna na polskim rynku od października 2010 roku powiększa swoją gamę produktów, zmienia opakowania oraz poszerza rynek dystrybucji. Są to kolejne kroki marki Butcher’s na drodze do zaistnienia w mocno konkurencyjnym segmencie karmy dla zwierząt.
Od lipca 2011 roku w sklepach sieci TESCO dostępne są nowe produkty Butcher’s - karma sucha oraz przekąski dla psów, które we wrześniu 2011 trafiły również do sprzedaży do wszystkich większych sieci super i hiper marketów.
Karma sucha marki Butcher’s dostępna jest w dwóch wariantach smakowych: z kurczakiem oraz wołowiną. W swoim składzie zawiera minimum 30% wołowiny lub kurczaka, oleje, tłuszcze, produkty pochodzenia roślinnego, warzywa, ekstrakty białkowe, drożdże oraz witaminy (A, B, D3).  
Cena detaliczna: 4,40zł – 500g, 19,40zł – 3kg, 58,99 – 10kg
Nowością na rynku są również przekąski dla psów – przysmak dentystyczny oraz przekąska z wołowiną. Przysmak dentystyczny ma w swoim składzie spirulinę – składnik bogaty w kwas linolowy, który zapewnia zdrową skórę i sierść, wzmacnia system odpornościowy oraz zawiera wszystkie podstawowe aminokwasy. Przekąska z wołowiną natomiast produkowana jest z 40% wołowiny wzbogaconej witaminami, bez dodatku sztucznych barwników i aromatów.
Cena detaliczna: 5,49 zł
Nasze produkty są naturalne, zawierają wysoką zawartość mięsa i stanowią kompletne, odpowiednio zbilansowane, wysokiej, jakości pożywienie. Biorąc pod uwagę oba te czynniki, jesteśmy pewni, że karma sucha dla psów znajdzie w Polsce grono zadowolonych odbiorców, powiedziała Pat Romanek General Manager International z Butcher’s Pet Care.
W związku z wejściem firmy Butcher’s na rynki europejskie w tym m.in. rynek Czeski, Słowacki i Węgierski wprowadzona została unifikacja opakowań. Firmie Butcher’s zależało, aby produkty dostępne w całej Europie cechował identyczny, nowoczesny wygląd, a komunikaty zawarte na opakowaniach były przejrzyste i zrozumiałe dla klientów na wszystkich rynkach dystrybucji. Nowe opakowania Butcher’s dostępne są w sklepach od 1 września 2011 roku.
Produkty Butcher’s dostępne są w Polsce w sklepach o formatach HM, CHM, sieci Deli oraz w kanale profesjonalnym - sklepach zoologicznych i w gabinetach weterynaryjnych. Firma Butcher’s znajduje się w chwili obecnej na etapie rozbudowy sieci sprzedaży w handlu tradycyjnym.

tagi: Butcher’s ,