Do opakowań zostanie dołączonych 18 różnych wzorów graficznych przedstawiających sympatyczne postaci ludzi i zwierząt, przyjaciół popularnej wśród dzieci Krowy Pauli. Kampania potrwa do 10 listopada.
Do każdego podwójnego opakowania deseru dla dzieci Dr. Oetkera zostały dodane gratis magnesy w kształcie puzzli, które można kolekcjonować i dowolnie układać, tworząc farmę Krowy Pauli i jej przyjaciół. Kampania wspierająca wprowadzenie na rynek limitowanej serii produktu obejmuje emisje spotów reklamowych, prowadzenie strony internetowej z grami dla najmłodszych oraz zamieszczenie informacji o promocji na opakowaniach deserów. Również wewnętrzne strony kartoników zostały zadrukowane zagadkami rebusami oraz zaproszeniem na stronę internetową www.paula-paula.pl, gdzie dzieci mogą bawić przy pomocy interaktywnych gier z udziałem postaci znajdujących się na magnesach.
Film reklamowy zawierający elementy animacji nawiązuje konwencją do poprzednich spotów. Informuje o dołączonym do opakowania prezencie i przedstawia jego zalety.
Do promocyjnego asortymentu należy:
- Paula o smaku waniliowym w łaty o smaku czekoladowym – 2 x 100 g
- Paula o smaku czekoladowym w łaty o smaku waniliowym – 2 x 100 g
- Paula o smaku czekoladowo-orzechowym – 2 x 100 g
Deser Paula dostępny w dwupakach, w standardowej cenie ok. 3,20 PLN.