Nowo otwarty t-bar prezentuje przede wszystkim świat herbaty - różnorodność jej rodzajów, smaków i sposobów podania, możliwości, jakie daje łączenie jej z dodatkami takimi jak soki, syropy, alkohole, a także tradycję food matchingu, czyli sztuki dopasowywania herbaty i jedzenia. To herbaciarnia, w której dostrzec można, jak ważną rolę pełni w naszym codziennym życiu herbata i jak wiele przyjemności można czerpać z picia tak codziennego napoju.
„Podobnie jak sama herbata Dilmah, t-bar łączy w sobie, dwie wyróżniające go cechy – najwyższą jakość serwowanej herbaty i autentyzm, który zapewnia fakt, że ideę tego miejsca stworzył sam producent. Zarówno herbaty Dilmah dostępne w sklepach, jaki i te serwowane w herbaciarni pochodzą prosto z cejlońskich plantacji, gdzie są przetwarzane i od razu pakowane, dzięki czemu zachowują pełnię smaku i aromatu. t-Bar to miejsce, w którym będziemy mogli dzielić się naszą wiedzą o herbacie z konsumentami i partnerami biznesowymi, a także sprawdzone na innych rynkach narządzie budowania wizerunku marki.” - powiedział Tomasz Witomski, prezes Gourmet Foods.
Dni Herbaty w t-barze – program spotkań
październik - grudzień, w każdy piątek od godziny 18.30 do 19.30, wstęp wolny
07.10 - Jarosław Uściński: Domowe przepisy na cejlońskie specjały - warsztaty kulinarne;
14.10 - Izabela Urbaniak: Sri Lanka, kraina (nie tylko) herbaty - pokaz zdjęć z podróży;
22.10 /sobota/ - Kurt Scheller: Herbata w garnku - warsztaty kulinarne;
28.10 - Herbata do smaku - warsztaty food matchingu
04.11 - Karolina Radomska-Ishii: Cha-do, japońska droga herbaty - warsztaty przygotowania herbaty;
11.11 - Herbata z dodatkami - warsztaty przygotowywania drinków na bazie herbaty;
18.11 - Inauguracja projektu: Warsztaty herbaty;
25.11 - Tomasz Witomski: Z krzewu do filiżanki - o tajnikach uprawy i przetwarzania herbaty;
02.12 - Marcin Grabarczyk: Made in Zanzibar - herbata z dodatkami;
09.12 - Kinga Łon: Herbaciane upominki - warsztaty plastyczne dla dzieci;
16.12 - Koncert Świąteczny - zespół dziecięcy Łubu-Dubu.
tagi: Dilmah ,
Tchibo ogłosiło nową, globalną strategię klimatyczną...
Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys...
W pierwszym półroczu 2025 roku sieci handlowe w Polsce...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...