Segment produktów dla dzieci stanowi 50% rynku rynku płatków śniadaniowych i musli. Wejście spółki BAKALLAND w tę kategorię jest jednym z elementów konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju firmy i poszerzania portfolio produktowego. Wybierając najpopularniejsze w segmencie płatków dla dzieci smaki: czekoladowy i miodowy, których wolumen systematycznie rośnie, BAKALLAND zapewnia sobie dobry start w nowym dla spółki obszarze działalności.
Płatki BAKALLAND oferowane są w trzech oryginalnych smakach przeznaczonych dla różnych grup młodych konsumentów. Mega Kulki o smaku czekoladowo-waniliowym nawiązują do lubianego przez chłopców filmu rysunkowego „Auta”, truskawkowo-czekoladowe Magiczne Kuleczki – „Księżniczki” z pewnością spodobają się dziewczynkom, natomiast miodowe kółeczka z wizerunkiem Kubusia Puchatka, dedykowane są najmłodszym.
„Marka Disney jest numerem jeden w świecie rozrywki, a dzięki uniwersalności filmów Disneya bohaterowie wybrani przez BAKALLAND są lubiani zarówno przez dzieci jak i dorosłych. Wierzymy, że pozytywne asocjacje zostaną przeniesione również na nasze produkty, a synergia dwóch znanych marek wprowadzi lidera bakalii w świat produktów lubianych przez dzieci” - mówi Milena Wysokińska, Marketing and R&D Manager Bakalland.
Receptura najnowszych produktów BAKALLAND została skomponowana z całkowicie naturalnych składników i nie zawiera sztucznych barwników. Mega Kulki i Magicze Kuleczki wyprodukowano z pełnego ziarna, a w Miodowych Kółeczkach znajduje się dodatek naturalnego miodu. Zatem produkty doskonale nadają się dla najmłodszych.
BAKALLAND opakował swoje produkty w karton, co pozwala na łatwe dozowanie i chroni płatki przed pokruszeniem. Dzięki dużej powierzchni zadruku grafika przedstawiona na pudełku jest czytelna a ich wyjątkowa estetyka znacząco wyróżnia je na półce sklepowej. Na każdym opakowaniu producent umieścił strefę rozrywki - kolorowanki i labirynty, czyniąc produkt jeszcze bardziej atrakcyjnym. Wsparciem sprzedaży będą standy ekspozycyjne zlokalizowane w sklepach.
Nowa linia produktowa BAKALLAND dla dzieci z pewnością znajdzie uznanie rodziców i będzie wspaniale smakować najmłodszym. Naturalny smak płatków i towarzystwo ulubionych bohaterów to kusząca propozycja śniadaniowa dla dzieci, które z chęcią sięgną po nowe produkty BAKALLAND.
Opakowanie wielkość: 200 g, 230 g
Sugerowana cena detaliczna: ok. 5 zł
Dostępne w sprzedaży: połowa sierpnia 2011
tagi: BAKALLAND ,
Tchibo ogłosiło nową, globalną strategię klimatyczną...
Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys...
W pierwszym półroczu 2025 roku sieci handlowe w Polsce...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...