Nowości

Bajkowe śniadanie od BAKALLAND

Wtorek, 13 września 2011
BAKALLAND, lider rynku bakalii w Polsce, wzbogaca swoją ofertę o produkty dedykowane głównie dla najmłodszych konsumentów. Nowa linia produktowa to płatki śniadaniowe w trzech interesujących kształtach i smakach sygnowane przez ulubione postaci Disneya.

Segment produktów dla dzieci stanowi 50% rynku rynku płatków śniadaniowych i musli. Wejście spółki BAKALLAND w tę kategorię jest jednym z elementów konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju firmy i poszerzania portfolio produktowego. Wybierając  najpopularniejsze w segmencie płatków dla dzieci  smaki: czekoladowy i miodowy, których wolumen systematycznie rośnie, BAKALLAND zapewnia sobie dobry start w nowym dla spółki obszarze działalności.

Płatki BAKALLAND oferowane są w trzech  oryginalnych smakach przeznaczonych dla różnych grup młodych konsumentów. Mega Kulki o smaku czekoladowo-waniliowym  nawiązują do lubianego przez chłopców filmu rysunkowego „Auta”, truskawkowo-czekoladowe Magiczne Kuleczki – „Księżniczki” z pewnością spodobają się dziewczynkom,  natomiast miodowe kółeczka z wizerunkiem Kubusia Puchatka, dedykowane są najmłodszym.

„Marka Disney jest numerem jeden w świecie rozrywki, a dzięki uniwersalności filmów Disneya  bohaterowie  wybrani przez BAKALLAND są lubiani zarówno przez dzieci jak i  dorosłych. Wierzymy, że pozytywne asocjacje zostaną przeniesione również na nasze produkty, a synergia dwóch znanych marek  wprowadzi lidera bakalii w świat produktów lubianych przez dzieci” -   mówi  Milena Wysokińska, Marketing and R&D Manager Bakalland.

Receptura najnowszych produktów BAKALLAND została skomponowana z całkowicie naturalnych składników i nie zawiera sztucznych barwników. Mega Kulki i Magicze Kuleczki wyprodukowano z pełnego ziarna, a w Miodowych Kółeczkach znajduje się dodatek naturalnego miodu. Zatem  produkty doskonale nadają się dla najmłodszych.

BAKALLAND opakował swoje produkty w karton, co pozwala na łatwe dozowanie i chroni płatki przed pokruszeniem. Dzięki dużej powierzchni zadruku  grafika przedstawiona na pudełku jest czytelna a ich wyjątkowa estetyka znacząco wyróżnia je na półce sklepowej. Na każdym opakowaniu producent umieścił strefę rozrywki - kolorowanki i labirynty, czyniąc produkt jeszcze bardziej atrakcyjnym. Wsparciem sprzedaży będą standy ekspozycyjne  zlokalizowane w sklepach.
Nowa linia produktowa BAKALLAND dla dzieci z pewnością znajdzie uznanie rodziców i będzie wspaniale smakować najmłodszym. Naturalny smak płatków i towarzystwo ulubionych bohaterów to kusząca propozycja śniadaniowa dla dzieci, które z chęcią sięgną po nowe produkty BAKALLAND.

Opakowanie wielkość: 200 g, 230 g
Sugerowana cena detaliczna: ok. 5 zł
Dostępne w sprzedaży: połowa sierpnia 2011

tagi: BAKALLAND ,