Segment produktów dla dzieci stanowi 50% rynku rynku płatków śniadaniowych i musli. Wejście spółki BAKALLAND w tę kategorię jest jednym z elementów konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju firmy i poszerzania portfolio produktowego. Wybierając najpopularniejsze w segmencie płatków dla dzieci smaki: czekoladowy i miodowy, których wolumen systematycznie rośnie, BAKALLAND zapewnia sobie dobry start w nowym dla spółki obszarze działalności.
Płatki BAKALLAND oferowane są w trzech oryginalnych smakach przeznaczonych dla różnych grup młodych konsumentów. Mega Kulki o smaku czekoladowo-waniliowym nawiązują do lubianego przez chłopców filmu rysunkowego „Auta”, truskawkowo-czekoladowe Magiczne Kuleczki – „Księżniczki” z pewnością spodobają się dziewczynkom, natomiast miodowe kółeczka z wizerunkiem Kubusia Puchatka, dedykowane są najmłodszym.
„Marka Disney jest numerem jeden w świecie rozrywki, a dzięki uniwersalności filmów Disneya bohaterowie wybrani przez BAKALLAND są lubiani zarówno przez dzieci jak i dorosłych. Wierzymy, że pozytywne asocjacje zostaną przeniesione również na nasze produkty, a synergia dwóch znanych marek wprowadzi lidera bakalii w świat produktów lubianych przez dzieci” - mówi Milena Wysokińska, Marketing and R&D Manager Bakalland.
Receptura najnowszych produktów BAKALLAND została skomponowana z całkowicie naturalnych składników i nie zawiera sztucznych barwników. Mega Kulki i Magicze Kuleczki wyprodukowano z pełnego ziarna, a w Miodowych Kółeczkach znajduje się dodatek naturalnego miodu. Zatem produkty doskonale nadają się dla najmłodszych.
BAKALLAND opakował swoje produkty w karton, co pozwala na łatwe dozowanie i chroni płatki przed pokruszeniem. Dzięki dużej powierzchni zadruku grafika przedstawiona na pudełku jest czytelna a ich wyjątkowa estetyka znacząco wyróżnia je na półce sklepowej. Na każdym opakowaniu producent umieścił strefę rozrywki - kolorowanki i labirynty, czyniąc produkt jeszcze bardziej atrakcyjnym. Wsparciem sprzedaży będą standy ekspozycyjne zlokalizowane w sklepach.
Nowa linia produktowa BAKALLAND dla dzieci z pewnością znajdzie uznanie rodziców i będzie wspaniale smakować najmłodszym. Naturalny smak płatków i towarzystwo ulubionych bohaterów to kusząca propozycja śniadaniowa dla dzieci, które z chęcią sięgną po nowe produkty BAKALLAND.
Opakowanie wielkość: 200 g, 230 g
Sugerowana cena detaliczna: ok. 5 zł
Dostępne w sprzedaży: połowa sierpnia 2011
tagi: BAKALLAND ,
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Lidl jako pierwsza sieć handlowa zamontowała butelkomaty we...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....