Ogólnopolski plebiscyt „Laur Konsumenta" organizowany przez Grupę Media Partner...">
Ogólnopolski plebiscyt „Laur Konsumenta" organizowany przez Grupę Media Partner został rozstrzygnięty. Tytuł „Odkrycie Roku 2009" został przyznany hydrowitaminowemu Plusssz Up.
W programie konsumenci oceniają produkty w 300 kategoriach. Wyniki plebiscytu są na podstawie przeprowadzonych badań, gdzie konsumenci oceniają markę, jej innowacyjność oraz chęć polecenia produktu innym.
Konkurs odbył się już po raz piąty.
(MN)
tagi: plusssz up , plebistyt , laur konsumenta , odkrycie roku ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...