Rozpoczęła się pierwsza po ponad 3 latach telewizyjna kampania reklamowa dla marki Warzywko &ndash...">
Advertisement

Nieskategoryzowane

"Najwarzywniejsza" kampania reklamowa

Wtorek, 07 października 2008

Rozpoczęła się pierwsza po ponad 3 latach telewizyjna kampania reklamowa dla marki Warzywko – uniwersalnej przyprawy do potraw.

„Warzywko. Najwarzywniejsze w kuchni” to główne hasło, a zarazem motyw przewodni trwającej kampanii reklamowej. Jej celem jest wzmocnienie wizerunku marki po kilkuletniej nieobecności reklamowej na antenie stacji telewizyjnych. Spot kładzie nacisk na warzywny smak przyprawy i podkreśla, że jej używanie jest gwarancją sukcesu kulinarnego. Inspiracją do stworzenia filmu był wiersz Jana Brzechwy „Na straganie”. Przedstawione w reklamie jarzyny rozmawiają o swoich zaletach i próbują ustalić, która z nich jest najbardziej warzywna. Rymowany tekst czytany przez lektora, wraz z umiejętnie dobraną muzyką, buduje radosny nastrój gotowania.

 

Emisję 30- i 15-sekundowych spotów reklamowych zaplanowano na okres luty-marzec. Filmy pojawią się na antenie stacji TVP 1, TVP 2, TVP 3, TVN, TV4 i TVN 7. Media zostały dobrane pod kątem efektywnego dotarcia do grupy docelowej Warzywka, czyli kobiet w wieku 20-54 lata, mieszkanek mniejszych i średnich miast, posiadających średnie dochody i podejmujących codzienne decyzje zakupowe w związku z gotowaniem dla swojej rodziny. Przygotowywanie potraw postrzegają one nie tylko jako jeden z wielu obowiązków, ale również możliwość okazania swojej troski o najbliższych i stworzenia w domu miłej, rodzinnej atmosfery.

 

Za kreację kampanii odpowiedzialna była agencja Just: art. director Małgorzata Gontarczuk, copywriter Urszula Ginalska i Account Manager Paweł Grzybowski. Produkcją filmu reklamowego zajął się dom produkcyjny Graffiti Film. Za zdjęcia i reżyserię odpowiadał Andrzej Sawczuk. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja mediowa Starcom.

 

Warzywko to odpowiednio wyważona kompozycja suszonych jarzyn: marchwi, cebuli, liści selera, natki pietruszki, papryki, pomidorów, najlepszych przypraw i soli. Dzięki temu nadaje daniom głęboki smak i delikatny aromat. Jako najbardziej warzywna przyprawa uniwersalna pomaga przygotowywać potrawy, których naturalny, domowy smak przypadnie do gustu całej rodzinie.

 

Informacje o firmie Podravka


Podravka jest najsłynniejszą firmą chorwacką, znaną przede wszystkim z produkcji spożywczej. Firma posiada w swojej ofercie bardzo szeroką gamę produktów. Ma doświadczenie zarówno w produkcji przetworów mięsnych, dań gotowych, dodatków do potraw, jak i odżywek dla dzieci, słodyczy, herbat oraz napojów. W Polsce znana jest jako największy specjalista w dziedzinie przypraw i dodatków do potraw, głównie dzięki Vegecie.
Firma powstała jeszcze przed drugą wojną światową, a jej początki były skromne i niczym nie zapowiadały dzisiejszych osiągnięć. W 1934 roku bracia Mateusz i Marian Wolf założyli małą przetwórnię owoców, która później stała się podstawą Podravki. Po drugiej wojnie światowej fabryka została znacjonalizowana i otrzymała obecną nazwę. Marka Vegeta pojawiła się na rynku w 1959 roku i w krótkim czasie stała się wizytówką Podravki. W latach sześćdziesiątych Vegeta dotarła również za granicę. Podravka sprzedaje obecnie swoje produkty w 40 krajach świata i zatrudnia ok. 7400 pracowników. Koncern ma firmy w 17 krajach na całym świecie, a fabryki w 5 krajach – Chorwacji, Słowenii, Czechach, Słowacji i od 2000 roku także w Polsce.

Kontakt dla prasy:
Joanna Stankiewicz
Konsultant PR, Effective Public Relations
tel. (022) 822 07 52
e-mail: jstankiewicz@effectivepr.pl

Magdalena Bogusz
Product Manager marki Warzywko, Podravka Polska
tel. (022) 427 30 27
e-mail: magdalena.bogusz@podravka.pl

tagi: kampania warzywko,podravka,warzywko ,