Nieskategoryzowane

Rusza Wielka Loteria w sieci Groszek

Poniedziałek, 08 sierpnia 2011
Sieć Groszek rozpoczyna Wielką Loterię dla klientów. Całkowita pula nagród wynosi blisko 200 tysięcy złotych. Partnerami trwającej do 13 września zabawy są: Nestle, Kompania Piwowarska, Pepsi, Kraft Foods i Agros Nova.

To już druga w tym roku loteria dla klientów sklepów Groszek. W tej edycji nagrody główne - to trzy Peugeoty 207 oraz aparaty fotograficzne Canon, laptopy HP mini oraz telewizory Panasonic. Aby wziąć udział w zabawie należy kupić loteryjne produkty - umieszczone w katalogu twoich cen - za przynamniej 10 zł oraz wysłać sms o treści „groszek" na numer 7157.

„Wielka Loteria sieci Groszek to doskonałe narzędzie służące do zwiększenia rozpoznawalności marki. Loteria wsparta jest ogólnopolską kampanią marketingową, której głównym elementem jest reklama w najpopularniejszych stacjach radiowych w Polsce. Przez czas trwania loterii na antenach radia RMF FM, RMF MAXXX oraz Radia Zet zostanie wyemitowanych ponad 1100 spotów. Uważamy, że loteria to doskonały element uzupełniający działania promocyjne, a jednocześnie pozwalający na umocnienie naszej pozycji na rynku i pozyskanie nowych klientów" - mówi Paweł Wardziński, Dyrektor Zakupu sieci Groszek.

Sieć Groszek systematycznie umacnia pozycję na polskim rynku detalicznym. W pierwszym półroczu tego roku uruchomiła 63 nowe placówki. W całej Polsce pod szyldem Groszek działa blisko 1100 sklepów. Sieć stawia na informatyzację placówek oraz intensywne działania marketingowe. Koncentruje się na pozyskiwaniu kolejnych lokalizacji, ale także na rozwijaniu bliższej współpracy z obecnymi franczyzobiorcami.

W mijającym półroczu sieć Groszek kontynuowała proces informatyzacji sklepów. Usprawniła program magazynowo-sprzedażowy, który sukcesywnie znajduje swoich zwolenników wśród franczyzobiorców Groszka. System ułatwia kontrolę zapasów, pozwala w szybki sposób uzyskać kluczowe informacje o sklepie, np.: wartość obrotu, zysku, czy dane o ilości klientów. Sieć cechuje także rozbudowana, elektroniczna komunikacja z dystrybutorem. Już ponad 75% zamówień z sieci Groszek jest realizowana przez elektroniczną platformę zamówień eHurtownia, głównego dostawcy sieci - spółki Tradis.

(Maja Święcka)

tagi: Groszek ,