Badanie przeprowadzone na zlecenie Lidl w dniach 05-07.07. przez Instytut MillwardBrown SMG KRC wykazało również, że konsumenci chwalą sobie „bogatą ofertę smacznych i zdrowych produktów" (79% ankietowanych) oraz „ciekawą ofertę artykułów codziennego użytku o najwyższej jakości w bardzo korzystnej cenie" (82%).
"Opinia przedstawicieli lokalnych społeczności konsumenckich jest dla nas niezwykle ważna" - mówi Anna Biskup reprezentująca sieć Lidl Polska. - "Tak wysokie wyniki upewniają nas, że nowy sklep Lidl na mapie kraju jest pozytywnie przyjmowany przez mieszkańców."
Jak w przypadku pozostałych placówek sieci Lidl, tak i w nowym sklepie klienci mogą spodziewać się ciekawych, cotygodniowych promocji, m.in. produktów kuchni azjatyckiej i francuskiej, mody wakacyjnej czy też kosmetyków i chemii gospodarczej, reprezentujących oryginalne marki Lidl, których obecnie jest ponad 200.
Sklep jest czynny od poniedziałku do soboty w godzinach 8.00-21.00 oraz w niedzielę w godzinach 9.00-18.00. Powierzchnia sali sprzedaży to około 1 000 metrów kwadratowych.
(Maja Święcka)
tagi: Lidl ,
1 października br. w Polsce zacznie obowiązywać system...
Trzydniowe Forum imienia Krzysztofa Pakuły „Partnerstwo –...
W lutym 2025 r. wartość sprzedaży w sklepach...
W 2023 roku liczba osób pobierających świadczenie, potocznie...
Dynamicznym wzrostom sprzyjają zakupy surowca dokonywane przez...
Tego obecnie najbardziej boją się Polacy...
Oznacza to likwidację całego rynku...
Eksperci komentujący te dane zwracają uwagę na...