Balbina Wołongiewicz posiada ponad 15-letnie doświadczenie w branży public relations. W Drogeriach Natura będzie odpowiedzialna między innymi za zarządzanie wizerunkiem sieci, a także za tworzenie i realizację długookresowej strategii PR.
Stanowisko PR Managera jest nową funkcją w strukturach firmy. Decyzja o rozbudowie departamentu jest konsekwencją dynamicznego rozwoju sieci i ma ścisły związek z transparentnym podziałem kompetencji w firmie.
Balbina Wołongiewicz rozpoczynała swoją karierę zawodową w branży wydawniczej związanej z tematyka biznesową i finansową. Odpowiadała za kampanie direct marketingowe magazynów: „Prawo Bankowe" i „Prawo Reasekuracyjne". Następnie w Amplico AIG Life z sukcesem zarządzała wizerunkiem międzynarodowej korporacji finansowej.
Współpracowała z czterokrotnym mistrzem olimpijskim i mistrzem świata w chodzie sportowym Robertem Korzeniowskim, budując spójny wizerunek AIG jako przyjaznego, stabilnego i solidnego partnera. Działania te pozwoliły na uzyskanie czołowego miejsca wśród instytucji finansowych w Polsce.
Przez ostatnie lata realizowała projekt autorski w Audioclub.pl, wydawcy audiobooków, gdzie odpowiadała za budowanie i rozwój tego nowego rynku w Polsce. Realizowała wiele projektów w które zaangażowani byli znani i cenieni aktorzy: Zbigniew Buczkowski, Bartosz Opania, Cezary Żak, Krzysztof Majchrzak, Barbara Wrzesińska. Audiobook „Nowe przygody Mikołajka" w interpretacji aktorskiej Jerzego i Macieja Stuhrów, który realizowała wspólnie z wydawnictwem Znak był hitem rynkowym. Podobnie jak seria audiobooków „Pan Samochodzik" Zbigniewa Nienackiego w interpretacji Wojciecha Malajkata.
Balbina Wołongiewicz jest absolwentką Politechniki w St. Petersburgu. Ukończyła studia podyplomowe o kierunku Handel Zagraniczny, w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Była wolnym słuchaczem na wydziale marketingu strategicznego w International University of Japan. Jest także absolwentką międzynarodowego kursu LOMA z PR i Marketingu.
Angażuje się również aktywnie w działania filantropijne. Jej pomysłem było stworzenie „Letniej Akademii Języka Angielskiego" dla dzieci z domów dziecka.
Balbina Wołongiewicz mówi biegle po angielsku i rosyjsku, a jej hobby to historia, ekonomia, muzyka i karate.
(Maja Święcka)
tagi: Drogerie Natura ,
Ponad 36 proc. konsumentów twierdzi, że w Polsce jest za...
1 października br. w Polsce zacznie obowiązywać system...
Trzydniowe Forum imienia Krzysztofa Pakuły „Partnerstwo –...
W 2023 roku liczba osób pobierających świadczenie, potocznie...
Dynamicznym wzrostom sprzyjają zakupy surowca dokonywane przez...
Tego obecnie najbardziej boją się Polacy...
Oznacza to likwidację całego rynku...
Eksperci komentujący te dane zwracają uwagę na...