Nowości

Udoskonalona butelka Jack Daniel’s

Piątek, 05 sierpnia 2011
W sierpniu pojawi się w Polsce whiskey Jack Daniel's w zmodyfikowanej butelce o bardziej wyrazistych, ostrych kształtach i przejrzystej etykiecie. Zawartość udoskonalonej butelki pozostanie niezmieniona.

W sierpniu 2011 na polskim rynku pojawi się whiskey Jack Daniel's w udoskonalonej butelce. Modyfikacji uległy zarówno kształt butelki jak i etykieta. Wprowadzone zmiany są wyrazem szacunku do tradycji marki i jakości produktu. Jest to także sposób na podkreślenie unikalnego charakteru whiskey produkowanej w Lynchburgu.

Mocne kształty

Kwadratowa butelka whiskey Jack Daniel's nadaje marce bardziej wyrazisty charakter i podkreśla jej mocne strony. Wprowadzone ulepszenia to sposób na wyeksponowanie rozpoznawalnych elementów marki. Ostrzejsze krawędzie wzmacniają kwadratowe podziały butelki oraz postrzeganie Jack Daniel's jako produktu Premium. Prostokątne boki podkreślają męski charakter marki. Szersze żłobkowanie szyjki butelki tworzy bardziej elegancki, czysty i współczesny wygląd.

Etykieta Old No. 7

Dopełnieniem wyrazistego kształtu butelki Jack Daniel's jest zmodyfikowana etykieta, która zawiera najważniejsze i najcenniejsze dla konsumenta informacje. Kolor, ornamentyka i czcionka zostały zachowane, a zmianie uległa ilość informacji znajdujących się na etykiecie. Lepszą ekspozycję zyskał charakterystyczny dla marki symbol Old No.7. Na butelce pojawił się wizerunek Jack'a Daniela oraz symboliczna prezentacja najważniejszych etapów tworzenia doskonałej Tennessee whiskey: Mellowed, Matured, Tasted and Awarded.

Dążenie do doskonałości kształtuje charakter

Kwadratowa butelka to wyraz przekonania twórcy tej whiskey, że wyjątkowy produkt wymaga wyjątkowej oprawy. Jack wiedział, że jego whiskey wytwarzana w procesie charcoal-mellowing różni się od reszty i potrzebował butelki, która odzwierciedlałaby jej unikalny charakter. Twierdził, że kwadratowa butelka mówi wiele o człowieku, który stworzył whiskey. „A square bottle for a square shooter like me" - podsumował swój wybór Jack Daniel.

Od kiedy Jack Daniel's Tennessee Whiskey zaczęła być butelkowana wygląd butelki zmieniał się zaledwie kilka razy. Tradycyjna czarna etykieta i marka Old No. 7 w świecie alkoholu pozostają symbolami doskonałości. 

Komunikacja

Zmodyfikowane butelki whiskey Jack Daniel's pojawią się zarówno w wersji 0,5L, 0,7 l oraz 1 l. Komunikacja o ulepszonej butelce odbywać się będzie głównie poprzez prasę handlową oraz promocje konsumenckie na spotkaniach zamkniętych. Adaptacją i produkcją materiałów graficznych zajęła się agencja Focus Advantage, natomiast kampanię PR realizować będzie agencja ComPress S.A.

(Informacja handlowa)

(M.D)

tagi: jack daniels ,