"CH Pruchnicka, jedyny nowoczesny obiekt handlowy w mieście, cieszy się dużym zainteresowaniem ze strony zarówno polskich, jak i zagranicznych marek" - mówi Alina Pękalska z firmy Retail Concept. - "Jarosław jest miastem o dużych możliwościach, a swój potencjał zawdzięcza w głównej mierze położeniu na przecięciu ważnych szlaków komunikacyjnych. Ofertę dla przyszłych klientów tworzymy tak, by spotkała się z ich oczekiwaniami, dlatego sklepy Tesco i Euro RTV AGD, które są wiodącymi sieciami w swoich branżach, są gwarancją sukcesu całego obiektu."
Około 70 procent całego kompleksu CH Pruchnicka jest już wynajęte. Wśród najemców znajdują się już salony: Jysk o powierzchni 970 mkw. oraz Alei - 800 mkw. W trakcie finalizacji jest również umowa najmu z firmą Abra, wiodącą siecią sklepów meblowych w Polsce, na kolejne 700 mkw powierzchni.
Jarosław liczy ponad 40 tysięcy mieszkańców, ale biorąc pod uwagę sąsiedni Przeworsk i Lubaczów, w zasięgu oddziaływania CH Pruchnicka znajdzie się ok. 150 tysięcy osób. Lokalizacja pozytywnie wpływa na rozwój sektora handlu i usług w mieście oraz implikuje powrót do tradycji kupieckich miasta.
CH Pruchnicka, którego otwarcie zaplanowano na przełom 2011 i 2012 roku, usytuowane będzie w centrum Jarosławia. Powierzchnia całkowita obiektu to 7 400 mkw., z czego 5 500 mkw. przeznaczonych jest do wynajmu. Znajdzie się tu również parking na 250 miejsc. Głównym inwestorem projektu jest firma PHU Szron z Jarosławia.
(Maja Święcka)
tagi: Tesco ,
Startujący niedługo system kaucyjny nie jest gotowy do...
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...