"CH Pruchnicka, jedyny nowoczesny obiekt handlowy w mieście, cieszy się dużym zainteresowaniem ze strony zarówno polskich, jak i zagranicznych marek" - mówi Alina Pękalska z firmy Retail Concept. - "Jarosław jest miastem o dużych możliwościach, a swój potencjał zawdzięcza w głównej mierze położeniu na przecięciu ważnych szlaków komunikacyjnych. Ofertę dla przyszłych klientów tworzymy tak, by spotkała się z ich oczekiwaniami, dlatego sklepy Tesco i Euro RTV AGD, które są wiodącymi sieciami w swoich branżach, są gwarancją sukcesu całego obiektu."
Około 70 procent całego kompleksu CH Pruchnicka jest już wynajęte. Wśród najemców znajdują się już salony: Jysk o powierzchni 970 mkw. oraz Alei - 800 mkw. W trakcie finalizacji jest również umowa najmu z firmą Abra, wiodącą siecią sklepów meblowych w Polsce, na kolejne 700 mkw powierzchni.
Jarosław liczy ponad 40 tysięcy mieszkańców, ale biorąc pod uwagę sąsiedni Przeworsk i Lubaczów, w zasięgu oddziaływania CH Pruchnicka znajdzie się ok. 150 tysięcy osób. Lokalizacja pozytywnie wpływa na rozwój sektora handlu i usług w mieście oraz implikuje powrót do tradycji kupieckich miasta.
CH Pruchnicka, którego otwarcie zaplanowano na przełom 2011 i 2012 roku, usytuowane będzie w centrum Jarosławia. Powierzchnia całkowita obiektu to 7 400 mkw., z czego 5 500 mkw. przeznaczonych jest do wynajmu. Znajdzie się tu również parking na 250 miejsc. Głównym inwestorem projektu jest firma PHU Szron z Jarosławia.
(Maja Święcka)
tagi: Tesco ,
Związek Polskich Przetwórców Mleka apeluje o utrzymanie...
W maju rdr. spadł ruch w placówkach sieci fast food – w...
W maju br. kawa mielona zdrożała rdr. w sklepach o 25,1%, a...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...
W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów...