Charakterystyczny kształt karafki Fine de Cognac, który odróżnia Hennessy od innych koniaków, w nowej odsłonie nabrał jeszcze większej elegancji. Jest to ukłon w stronę świeżości i transparentności. Czerń z etykiety zastąpiono czystą bielą, łącząc ją z energetyczną pomarańczą, która doskonale oddaje kolor samego koniaku. Korek natomiast ma teraz subtelny perłowy blask.
"Nowa butelka podkreśla wyjątkowość Hennessy Fine de Cognac i współgra z jego lekkim aromatem" - mówi Joanna Nowakowska, Marketing Manager Moët Hennessy Polska.
Fine de Cognac łączy w sobie około sześćdziesięciu destylatów, które nadają mu charakterystyczną owocowo-kwiatową nutę. Są to złożone, wyraźne aromaty: zapachy kwiatowe z domieszką kwiatów cytrusowych (zwłaszcza kwiatów pomarańczy i cytryny) połączone z delikatnymi akcentami owocowymi (świeże mango, białe owoce i winogrona). Koniak oferuje unikatowy, naturalny smak Cechuje go idealna równowaga między miękkością tekstury i intensywnością zapachów.
Hennessy to flagowy produkt francuskiego koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton. Jest najbardziej cenionym spośród koniaków dostępnych na rynku i zdecydowanym liderem sprzedaży zarówno w Polsce jak i na świecie.
Sugerowana cena Hennessy Fine de Cognac 0.7l. wynosi ok. 170 zł.
INFORMACJA HANDLOWA
(Maja Święcka)
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...