Charakterystyczny kształt karafki Fine de Cognac, który odróżnia Hennessy od innych koniaków, w nowej odsłonie nabrał jeszcze większej elegancji. Jest to ukłon w stronę świeżości i transparentności. Czerń z etykiety zastąpiono czystą bielą, łącząc ją z energetyczną pomarańczą, która doskonale oddaje kolor samego koniaku. Korek natomiast ma teraz subtelny perłowy blask.
"Nowa butelka podkreśla wyjątkowość Hennessy Fine de Cognac i współgra z jego lekkim aromatem" - mówi Joanna Nowakowska, Marketing Manager Moët Hennessy Polska.
Fine de Cognac łączy w sobie około sześćdziesięciu destylatów, które nadają mu charakterystyczną owocowo-kwiatową nutę. Są to złożone, wyraźne aromaty: zapachy kwiatowe z domieszką kwiatów cytrusowych (zwłaszcza kwiatów pomarańczy i cytryny) połączone z delikatnymi akcentami owocowymi (świeże mango, białe owoce i winogrona). Koniak oferuje unikatowy, naturalny smak Cechuje go idealna równowaga między miękkością tekstury i intensywnością zapachów.
Hennessy to flagowy produkt francuskiego koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton. Jest najbardziej cenionym spośród koniaków dostępnych na rynku i zdecydowanym liderem sprzedaży zarówno w Polsce jak i na świecie.
Sugerowana cena Hennessy Fine de Cognac 0.7l. wynosi ok. 170 zł.
INFORMACJA HANDLOWA
(Maja Święcka)
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Podczas jubileuszowej konferencji Forum Odpowiedzialnego...
Kolejny raz dobre praktyki Hochland Polska dotyczące...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...