Harryski to lekkie kukurydziane chrupki przygotowane z myślą o najmłodszych. Wprowadzenie do asortymentu firmy produktów dla dzieci jest elementem sukcesywnie realizowanej strategii rozwoju firmy opartej o poszerzanie grupy konsumentów.
Aktualnie oferta firmy zawiera orzechy i przekąski orzechowe zajmujące półki produktów luksusowych, a także chipsy o obniżonej zawartości tłuszczu czy prażynki - dopasowane do potrzeb rozwijającego się rynku i preferencji konsumentów.
Jako element promocji Harrysków, Aromat Snack przygotował konkurs dla ich głównych odbiorców. Rodzicie i dzieci będą mogli wspólnie wziąć udział w zabawie, poszukując Misia Harry. Informacje o konkursie dostępne będą na profilu marki w serwisie Facebook pod adresem http://facebook.com/aromat.snack. Zwycięzcy zostaną oficjalnymi testerami nowych produktów Aromat Snack i otrzymają zapasy różnych przekąsek z asortymentu firmy.
Wszystkie produkty Aromat Snack są objęte międzynarodowymi certyfikatami kontroli jakości IFS i BRC. Harryski są już dostępne w sprzedaży tradycyjnej, wkrótce pojawią się też na półkach sieci handlowych.
Aromat Snack Sp. z o.o. od lat dostarcza najlepszej jakości przekąski solone i smakowe na bazie orzechów ziemnych i szlachetnych. Początek działalności firmy sięga lat 80-tych, jednak najbardziej dynamiczny rozwój nastąpił w ciągu ostatnich 10 lat. Z roku na rok firma zdobywa coraz większy udział w polskim rynku oraz zyskuje nowych klientów na rynkach zagranicznych. W chwili obecnej firma Aromat Snack poszerza asortyment o nowe produkty ziemniaczane i pszenne: chipsy, prażynki i chrupki. Produkty Aromat Snack Sp. z o.o. są objęte międzynarodową certyfikacją BRC oraz IFS.
Więcej informacji o firmie: http://www.aromat-snack.pl/
Aromat Snack w serwisie Facebook: http://www.facebook.com/aromat.snack
(Maja Święcka)
tagi: Aromat Snack ,
Prezes Zarządu Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol Tadeusz...
W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i...
„Nagroda Orła ESG to dla nas ogromne wyróżnienie” - z...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...