Nieskategoryzowane

Polska Jakość dla Groszka

Czwartek, 04 sierpnia 2011
Sieć Groszek - należąca do Grupy Tradis, wchodzącej w skład holdingu Emperia, jednej z największych grup handlowych w Polsce - otrzymała prestiżowy tytuł „Polska Jakość 2011" przyznawany polskim markom przez Biznes Magazyn „Strefa Gospodarki" - ogólnopolski dodatek do Dziennika Gazety Prawnej.

Godło "Polska Jakość" przyznawane jest tylko polskim markom, które spełniają najwyższe standardy jakości wobec swoich klientów, pracowników oraz kontrahentów. Program skierowany jest do firm, które przykładają najwyższa wagę do wysokiej jakości swoich produktów i usług, wdrożonych standardów zarządzania oraz obsługi klienta. Ponadto, jedną z głównych idei konkursu jest pokazanie, że polskie marki dorównują, a niejednokrotnie przewyższają uznane marki zachodnie.

„Znalezienie się w gronie laureatów programu potwierdza, że wciąż trwający proces inwestowania w jakość, wdrażanie nowoczesnych standardów zarządzania i obsługi klienta przynosi wymierne efekty. Jesteśmy bardzo zaszczyceni, że nasze wysiłki zostały zauważone i docenione. Zamierzamy dalej inwestować w rozwój sieci i podnoszenie standardów obsługi, a także otwierać nowe lokalizacje sklepów naszej marki" - mówi Marcin Jeżyna, wiceprezes Detal Koncept, organizatora sieci Groszek.

Sieć Groszek systematycznie umacnia pozycję na polskim rynku detalicznym. W pierwszym półroczu tego roku uruchomiła 63 nowe placówki. W całej Polsce pod szyldem Groszek działa blisko1 100 sklepów. Sieć stawia na informatyzację placówek oraz intensywne działania marketingowe. Koncentruje się na pozyskiwaniu kolejnych lokalizacji, ale także na rozwijaniu bliższej współpracy z obecnymi franczyzobiorcami.

W mijającym półroczu sieć Groszek kontynuowała proces informatyzacji sklepów. Usprawniła program magazynowo-sprzedażowy, który sukcesywnie znajduje swoich zwolenników wśród franczyzobiorców Groszka. System ułatwia kontrolę zapasów, pozwala w szybki sposób uzyskać kluczowe informacje o sklepie, np.: wartość obrotu, zysku, czy dane o ilości klientów. Sieć cechuje także rozbudowana, elektroniczna komunikacja z dystrybutorem. Już ponad 75% zamówień z sieci Groszek jest realizowana przez elektroniczną platformę zamówień eHurtownia, głównego dostawcy sieci - spółki Tradis.

Groszek to ogólnopolska franczyzowa sieć samoobsługowych sklepów spożywczych. Działa od 2000 roku. Groszek posiada blisko 1 100 placówek zlokalizowanych na terenie całego kraju. Organizatorem sieci i właścicielem marki Groszek jest spółka Detal Koncept. Spółka wchodzi w skład Grupy Dystrybucyjnej Tradis, jednego z największych dystrybutorów artykułów FMCG w Polsce.

Grupa Dystrybucyjna Tradis jest organizatorem sieci franczyzowych sklepów i supermarketów o różnorodnych formatach, dostosowanych do oczekiwań i potrzeb polskich konsumentów. Spółki franczyzowe Tradisu tworzą cenione przez klientów sieci Lewiatan, Groszek, Koliber, Euro Sklep i Milea.

Tradis jest także strategicznym partnerem Spółdzielni Społem i współorganizuje nowoczesny handel spółdzielczy w Polsce. W jego strukturach znajduje się PSD - Partnerski Serwis Detaliczny dedykowany tym odbiorcom. W ramach PSD wiosną tego roku rozpoczęła działalność nowa sieć handlowa GAMA. Docelowo sieć będzie miała zasięg ogólnopolski i podstawą jej rozwoju będą istniejące już sklepy spółdzielni Społem.

Grupa Dystrybucyjna Tradis prowadzi sprzedaż hurtową dóbr FMCG przez magazyny Cash&Carry i Centra Dystrybucji rozlokowane w całej Polsce. Wśród współpracujących ze spółką sieci znajdują się: supermarkety, sieci franczyzowe, stowarzyszenia kupieckie oraz Spółdzielnie Społem. Szeroki asortyment towarów, atrakcyjne warunki handlowe, nowoczesne systemy IT, niezawodna i tania logistyka czynią z Grupy Dystrybucyjnej Tradis wiodącego partnera handlowego dla wszystkich polskich sklepów.

Badania potwierdzają, że placówki Tradisu cieszą się dużą lojalnością klientów. Jakość dostaw pozytywnie ocenia aż 90% ankietowanych, natomiast terminowość 81% respondentów. Dowodem na potwierdzenie najwyższej jakości usług, jakie oferuje Tradis, jest przyznanie przez klientów nagrody „Złoty Paragon" w kategorii „Lider dystrybucji FMCG".

(Maja Święcka)

tagi: Groszek , Tradis , Emperia ,