Delko S.A. wchodzi w nowy etap rozwoju. Zmiany nastąpią w każdym aspekcie funkcjonowania spółki. Symbolem tych zmian ma być nowe logo firmy.
"Delko będzie funkcjonowało inaczej na wielu polach. Doszliśmy do wniosku, że dobrym akcentem rozpoczęcia tych działań, będzie wprowadzenie nowej identyfikacji wizualnej spółki i co za tym idzie m.in.: zmiana logotypu" - mówi Andrzej Worsztynowicz Prezes Zarządu Delko.
Przekształcenia w symbolu graficznym Delko są znaczące. Zmianie uległa nie tylko kolorystyka, ale również krój czcionki. Zrezygnowano również z biało czerwonego elementu graficznego poprzedzającego nazwę firmy.
Zmiany logo nie są niczym niezwykłym, również wśród firm o uznanej marce i renomie. Decyzja o zmianach znaku graficznego idzie najczęściej w parze z potrzebą dostosowania wizerunku firmy do nowej koncepcji rozwoju lub rozszerzenia obszaru działania.
(Maja Święcka)
tagi: Delko ,
Startujący niedługo system kaucyjny nie jest gotowy do...
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...