Nieskategoryzowane

Nowy logotyp Delko

Środa, 03 sierpnia 2011
Delko S.A. (dystrybutor na rynku chemiczno-kosmetycznym) przygotowuje się do wprowadzenia nowej koncepcji rozwoju spółki. Jej pierwszym elementem jest nowe logo, które pojawi się na wizytówkach, dokumentach firmowych i wszystkich materiałach promocyjnych firmy.

Delko S.A. wchodzi w nowy etap rozwoju. Zmiany nastąpią w każdym aspekcie funkcjonowania spółki. Symbolem tych zmian ma być nowe logo firmy.

"Delko będzie funkcjonowało inaczej na wielu polach. Doszliśmy do wniosku, że dobrym akcentem rozpoczęcia tych działań, będzie wprowadzenie nowej identyfikacji wizualnej spółki i co za tym idzie m.in.: zmiana logotypu" - mówi Andrzej Worsztynowicz Prezes Zarządu Delko.

Przekształcenia w symbolu graficznym Delko są znaczące. Zmianie uległa nie tylko kolorystyka, ale również krój czcionki. Zrezygnowano również z biało czerwonego elementu graficznego poprzedzającego nazwę firmy.

Zmiany logo nie są niczym niezwykłym, również wśród firm o uznanej marce i renomie. Decyzja o zmianach znaku graficznego idzie najczęściej w parze z potrzebą dostosowania wizerunku firmy do nowej koncepcji rozwoju lub rozszerzenia obszaru działania.

(Maja Święcka)

tagi: Delko ,