„Piękny kolor włosów jest w moim zawodzie bardzo ważny. Pracując jako aktorka, często zmieniam swój wizerunek, dlatego tak istotne jest, aby wybrane przez mnie produkty do koloryzacji, nie tylko nadawały moim włosom intensywny kolor, ale też pielęgnowały je. To wszystko odnajduję w produktach marki Palette" - uzasadniła wybór marki Anna Dereszowska.
Palette to marka z ponad 40-letnim doświadczeniem w koloryzacji. Doświadczenie i wiedza ekspertów Palette sprawiają, że produkty te spełniają oczekiwania kolejnych pokoleń nawet najbardziej wymagających konsumentek.
Anna Dereszowska także od lat podbija serca Polaków. Znana z takich kinowych produkcji jak „Testosteron", „Lejdis" i „Nigdy nie mów nigdy", czy seriali telewizyjnych „Klub Szalonych Dziewic" i „M jak miłość", zachwyca naturalnym wyglądem i wyczuciem stylu.
„Nie uznaję stylizacyjnych wpadek, także w przypadku kolorów włosów. Dlatego zawsze wybieram produkty najwyższej jakości, które zapewniają świetny efekt" - dodaje Anna Dereszowska.
Palette to marka, która dba o swoje konsumentki i dla nich cały czas się zmienia, tworząc i ulepszając kolejne produkty dla różnych kobiet. I właśnie tę różnorodność i kompleksowość docenia Ania Dereszowska: - „Jestem kobietą, która z jednej strony przywiązuje się do marki, ale z drugiej cenię sobie możliwość wyboru. Doceniam więc bogactwo produktów marki Palette."
„Poszukując ambasadorki Palette, szukaliśmy kobiety, która farbuje włosy od lat i dzięki temu potrafi wybrać najlepsze dla niej kosmetyki. Anna Dereszowska jest kobietą nowoczesną i wiedzącą czego chce, a marka Palette jest skierowana właśnie do takich kobiet" - mówi Karolina Bloch, Senior Brand Manager Koloryzacji w Henkel Polska.
Dereszowska będzie wspierać swoim wizerunkiem markę Palette w działaniach reklamowych i promocyjnych. Z jej udziałem przygotowano m. in. reklamę prasową, billboardy, a także materiały POS umieszczane w punktach sprzedaży.
(Maja Święcka)
tagi: Henkel ,
21 listopada 2024 roku w wieku 68 lat zmarł Krzysztof Pakuła...
W październiku 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta niż...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...