Nieskategoryzowane

Kotobus na warszawskich ulicach

Czwartek, 28 lipca 2011
Od środy na warszawskich ulicach można spotkać... Kotobus! To nie pojazd kociego superbohatera lecz część działań prowadzonych przez Agencję Great Open House dla marki Felix Purina. Kotobus wspiera akcję promocyjną i zaprasza na piknik Świat Oczami Kota, który odbędzie się już w najbliższy weekend w Parku Kultury w Powsinie.

Dwudniowy piknik w Powsinie (30-31.07) to ostatni z zaplanowanych na lato eventów Kota Felixa. Do tej pory kocie ekipy odwiedziły: krakowski Park Jordana, wrocławski Park Południowy, poznańską Maltę i sopocką plażę. Entuzjastyczne przyjęcie i duża frekwencja sprawiły, że klient rozważa kontynuację działań eventowych.

Pikniki „Świat Oczami Kota" dają niepowtarzalną możliwość zobaczenia świata z kociej perspektywy. Na najmłodszych mega kłębki, kocie tunele, kotograf, wielkie meble i koci iFloor oraz gry i zabawy pod okiem doświadczonych opiekunów. Dla nieco starszych przygotowano strefę kociego relaksu.

Pikniki poprzedza akcja samplingowa „Gdzie jest Felix?". Animatorzy w przestrzeni miejskiej szukają zaginionego Kota Felixa. Napotkanych miłośników kotów obdarowują saszetkami z pokarmem i przestrzegają by dbali o swoich pupili bo mogą spróbować uciec jak Felix..

Pikniki „Świat oczami Kota" i działania street marketingowe realizowane są w ramach kompleksowej obsługi launchu marki Felix Purina z portfolio Nestle. W ramach pozyskanego na początku roku budżetu GOH opracowała strategię wprowadzenia marki na polski rynek a obecnie odpowiedzialna jest za jej realizację. Kampania obejmuje konkurs konsumencki, samplingi produktu oraz akcje street marketingowe i ambientowe oraz działania w social mediach.

(M.D)

tagi: kotobus ,