Dwudniowy piknik w Powsinie (30-31.07) to ostatni z zaplanowanych na lato eventów Kota Felixa. Do tej pory kocie ekipy odwiedziły: krakowski Park Jordana, wrocławski Park Południowy, poznańską Maltę i sopocką plażę. Entuzjastyczne przyjęcie i duża frekwencja sprawiły, że klient rozważa kontynuację działań eventowych.
Pikniki „Świat Oczami Kota" dają niepowtarzalną możliwość zobaczenia świata z kociej perspektywy. Na najmłodszych mega kłębki, kocie tunele, kotograf, wielkie meble i koci iFloor oraz gry i zabawy pod okiem doświadczonych opiekunów. Dla nieco starszych przygotowano strefę kociego relaksu.
Pikniki poprzedza akcja samplingowa „Gdzie jest Felix?". Animatorzy w przestrzeni miejskiej szukają zaginionego Kota Felixa. Napotkanych miłośników kotów obdarowują saszetkami z pokarmem i przestrzegają by dbali o swoich pupili bo mogą spróbować uciec jak Felix..
Pikniki „Świat oczami Kota" i działania street marketingowe realizowane są w ramach kompleksowej obsługi launchu marki Felix Purina z portfolio Nestle. W ramach pozyskanego na początku roku budżetu GOH opracowała strategię wprowadzenia marki na polski rynek a obecnie odpowiedzialna jest za jej realizację. Kampania obejmuje konkurs konsumencki, samplingi produktu oraz akcje street marketingowe i ambientowe oraz działania w social mediach.
(M.D)
tagi: kotobus ,
Związek Polskich Przetwórców Mleka apeluje o utrzymanie...
W maju rdr. spadł ruch w placówkach sieci fast food – w...
W maju br. kawa mielona zdrożała rdr. w sklepach o 25,1%, a...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...
W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów...