„Nowa linia bakalii i mixów HELIO New Line została przygotowana z myślą o konsumentach, którzy poszukują produktów sprawdzonej i pewnej jakości, w praktycznym i nowoczesnym opakowaniu, a jednocześnie w przystępnej dla każdego cenie. Konsumentów, którzy bakalie i orzechy wykorzystują w codziennym menu, nie tylko jako wartościową przekąskę ale w dużej mierze do celów kulinarnych - wypieków, sałatek, deserów" - relacjonuje Grzegorz Sobociński, Kierownik Biura Zarządu i Marketingu HELIO S.A. - „Awangardową pozycją HELIO New Line jest Mix Sałatkowy Italia, w którego skład wchodzą wartościowe orzeszki pinii w towarzystwie pestek dyni i słonecznika. Jest to pierwsza z mieszanek naszej nowej linii, dzięki której osoby nawet o mniej zasobnych portfelach będą mogły sięgnąć po wyrafinowany smak kosztownych pinii. Przemyślany dobór surowców oraz atrakcyjne opakowanie sprawia, że z pewnością jest to produkt o dużym potencjale sprzedażowym".
Ekspresyjna szata graficzna nowej linii produktów HELIO, jest czytelna, podkreśla świeżość produktów, a opakowania lepiej eksponują nowości HELIO na sklepowych półkach. Zastosowanie twardej folii chroni produkt przed wgnieceniami i wilgocią. Stojące opakowanie ze strunowym zamknięciem jest praktyczne i pozwala na bardzo długie zachowanie właściwości organoleptycznych oraz odżywczych poszczególnych produktów. Na rewersie każdego z opakowań nowej linii producent podaje wartość odżywczą produktu, zawartość składników mineralnych, informacje o zalecanym dziennym spożyciu składników odżywczych dla osoby dorosłej (GDA), a także przykładowe zastosowanie produktu w kuchni.
W skład nowej linii bakalii HELIO będą wchodziły zarówno produkty jednorodne, jak i oryginalne kompozycje produktów. Do końca roku dostępnych w sprzedaży będzie kilkanaście asortymentów, które HELIO systematycznie będzie wprowadzać na rynek, zaś w chwili obecnej w ofercie bakaliowego potentata znajdują się już mix sałatkowy Italia, mix studencki, orzechy laskowe, migdały, nerkowce oraz pistacje.
(M.D)
tagi: helio ,
Tchibo ogłosiło nową, globalną strategię klimatyczną...
Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys...
W pierwszym półroczu 2025 roku sieci handlowe w Polsce...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...