„Nowa linia bakalii i mixów HELIO New Line została przygotowana z myślą o konsumentach, którzy poszukują produktów sprawdzonej i pewnej jakości, w praktycznym i nowoczesnym opakowaniu, a jednocześnie w przystępnej dla każdego cenie. Konsumentów, którzy bakalie i orzechy wykorzystują w codziennym menu, nie tylko jako wartościową przekąskę ale w dużej mierze do celów kulinarnych - wypieków, sałatek, deserów" - relacjonuje Grzegorz Sobociński, Kierownik Biura Zarządu i Marketingu HELIO S.A. - „Awangardową pozycją HELIO New Line jest Mix Sałatkowy Italia, w którego skład wchodzą wartościowe orzeszki pinii w towarzystwie pestek dyni i słonecznika. Jest to pierwsza z mieszanek naszej nowej linii, dzięki której osoby nawet o mniej zasobnych portfelach będą mogły sięgnąć po wyrafinowany smak kosztownych pinii. Przemyślany dobór surowców oraz atrakcyjne opakowanie sprawia, że z pewnością jest to produkt o dużym potencjale sprzedażowym".
Ekspresyjna szata graficzna nowej linii produktów HELIO, jest czytelna, podkreśla świeżość produktów, a opakowania lepiej eksponują nowości HELIO na sklepowych półkach. Zastosowanie twardej folii chroni produkt przed wgnieceniami i wilgocią. Stojące opakowanie ze strunowym zamknięciem jest praktyczne i pozwala na bardzo długie zachowanie właściwości organoleptycznych oraz odżywczych poszczególnych produktów. Na rewersie każdego z opakowań nowej linii producent podaje wartość odżywczą produktu, zawartość składników mineralnych, informacje o zalecanym dziennym spożyciu składników odżywczych dla osoby dorosłej (GDA), a także przykładowe zastosowanie produktu w kuchni.
W skład nowej linii bakalii HELIO będą wchodziły zarówno produkty jednorodne, jak i oryginalne kompozycje produktów. Do końca roku dostępnych w sprzedaży będzie kilkanaście asortymentów, które HELIO systematycznie będzie wprowadzać na rynek, zaś w chwili obecnej w ofercie bakaliowego potentata znajdują się już mix sałatkowy Italia, mix studencki, orzechy laskowe, migdały, nerkowce oraz pistacje.
(M.D)
tagi: helio ,
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...