Nieskategoryzowane

Toast za koniec prohibicji – tylko szklaneczką Jim Beama

Wtorek, 02 sierpnia 2011
Kultowa marka Jim Beam zaprasza do świętowania zakończenia prohibicji i zabawy na miarę tych, które odbywały się  w  Ameryce przed prawie osiemdziesięcioma laty. Każdy, kto ma ochotę znaleźć się wśród eleganckich atłasowych sukienek , szykownych szelek i kapeluszy, powinien wziąć udział w konkursie organizowanym pod hasłem „Koniec Prohibicji".

Tam, gdzie pojawiają się miłośnicy Jim Beama, tam pojawią się znaki prohibicji, którą przetrwają tylko najlepsi. Nawiązująca do początków XX w., kampania „Koniec Prohibicji  - Najlepsi Przetrwają Wszystko" obejmuje sklepy tradycyjne, sieciowe, kanał horeca oraz portal społecznościowy facebook.

Na profilu marki na Facebooku organizatorzy zachęcają do stworzenia imprezy marzeń. Inspiracją wydarzenia powinny być lata dwudzieste i trzydzieste ubiegłego wieku, kojarzone z hucznym świętowaniem końca prohibicji i spektakularnymi spotkaniami w szerokim gronie znajomych i przyjaciół. Wtedy to w rytmie swinga oraz zapachu doskonałych cygar  wznoszono toasty znakomitą amerykańską whiskey.

Tak wyglądały Stany Zjednoczone na początku XX wieku, teraz wielbiciele marki Jim Beam mają szanse na wyreżyserowanie własnej imprezy z okazji zakończenia smutnych czasów prohibicji. Pełna realizacja zwycięskiego pomysłu dla autora najciekawszego scenariusza i jego przyjaciół to główna nagroda w konkursie , który trwa do końca sierpnia.

W tym samym czasie w sklepach sieciowych pojawią się wystylizowane na lata 20. hostessy, które będą zachęcać do wzięcia udziału w konkursie i zakupu produktu. Rozdając papierowe torebki, w których można ukryć cenną, zakazaną butelkę, będą informować konsumentów, że z Jim Beamem można przenieść się do zakazanego świata prohibicji i przetrwać.

W tym samym czasie w sklepach pojawią się oryginalne przyciągające wzrok ekspozycje -  drewniane beczki i skrzynie stylizowane na świat lat 30.

(Informacja handlowa)

(M.D)

tagi: jim beam ,