Tam, gdzie pojawiają się miłośnicy Jim Beama, tam pojawią się znaki prohibicji, którą przetrwają tylko najlepsi. Nawiązująca do początków XX w., kampania „Koniec Prohibicji - Najlepsi Przetrwają Wszystko" obejmuje sklepy tradycyjne, sieciowe, kanał horeca oraz portal społecznościowy facebook.
Na profilu marki na Facebooku organizatorzy zachęcają do stworzenia imprezy marzeń. Inspiracją wydarzenia powinny być lata dwudzieste i trzydzieste ubiegłego wieku, kojarzone z hucznym świętowaniem końca prohibicji i spektakularnymi spotkaniami w szerokim gronie znajomych i przyjaciół. Wtedy to w rytmie swinga oraz zapachu doskonałych cygar wznoszono toasty znakomitą amerykańską whiskey.
Tak wyglądały Stany Zjednoczone na początku XX wieku, teraz wielbiciele marki Jim Beam mają szanse na wyreżyserowanie własnej imprezy z okazji zakończenia smutnych czasów prohibicji. Pełna realizacja zwycięskiego pomysłu dla autora najciekawszego scenariusza i jego przyjaciół to główna nagroda w konkursie , który trwa do końca sierpnia.
W tym samym czasie w sklepach sieciowych pojawią się wystylizowane na lata 20. hostessy, które będą zachęcać do wzięcia udziału w konkursie i zakupu produktu. Rozdając papierowe torebki, w których można ukryć cenną, zakazaną butelkę, będą informować konsumentów, że z Jim Beamem można przenieść się do zakazanego świata prohibicji i przetrwać.
W tym samym czasie w sklepach pojawią się oryginalne przyciągające wzrok ekspozycje - drewniane beczki i skrzynie stylizowane na świat lat 30.
(Informacja handlowa)
(M.D)
tagi: jim beam ,
1 października br. w Polsce zacznie obowiązywać system...
Trzydniowe Forum imienia Krzysztofa Pakuły „Partnerstwo –...
W lutym 2025 r. wartość sprzedaży w sklepach...
W 2023 roku liczba osób pobierających świadczenie, potocznie...
Dynamicznym wzrostom sprzyjają zakupy surowca dokonywane przez...
Tego obecnie najbardziej boją się Polacy...
Oznacza to likwidację całego rynku...
Eksperci komentujący te dane zwracają uwagę na...