„W okresie wakacyjnym, a więc najlepszym dla sprzedaży napojów owocowych zależy nam na jak najszybszym zbudowaniu dystrybucji powracającego na rynek FRUGO. Z tego powodu postawiliśmy na szeroki zasięg sieci Tesc." -mówi Paulina Włodarska, Marketing Manager w firmie FoodCare.
FRUGO powraca na rynek jako w pełni owocowy napój, którego receptury oparto na sokach, bez słodzików, sztucznych dodatków i konserwantów. Dystrybucja FRUGO budowana jest bardzo dynamicznie, by docelowo objąć swoim zasięgiem sklepy w całej Polsce, nie tylko hiper- i supermarkety, ale również mniejsze sieci i placówki handlowe.
„Sklepy Tesco odwiedza pięć milionów klientów tygodniowo, zatem premiera FRUGO ma bardzo szeroką widownię. W Tesco zawsze staramy się być pierwsi z nowościami i cieszymy się, że to właśnie nasi klienci mają okazję uczestniczyć w wielkim powrocie FRUGO na rynek" - mówi Michał Sikora, Rzecznik Prasowy Tesco Polska.
FRUGO dostępne jest na rynku w szklanej butelce o pojemności 250 ml w sugerowanej cenie detalicznej 1,99 zł.
(M.D)
tagi: FRUGO ,
Startujący niedługo system kaucyjny nie jest gotowy do...
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...