„W okresie wakacyjnym, a więc najlepszym dla sprzedaży napojów owocowych zależy nam na jak najszybszym zbudowaniu dystrybucji powracającego na rynek FRUGO. Z tego powodu postawiliśmy na szeroki zasięg sieci Tesc." -mówi Paulina Włodarska, Marketing Manager w firmie FoodCare.
FRUGO powraca na rynek jako w pełni owocowy napój, którego receptury oparto na sokach, bez słodzików, sztucznych dodatków i konserwantów. Dystrybucja FRUGO budowana jest bardzo dynamicznie, by docelowo objąć swoim zasięgiem sklepy w całej Polsce, nie tylko hiper- i supermarkety, ale również mniejsze sieci i placówki handlowe.
„Sklepy Tesco odwiedza pięć milionów klientów tygodniowo, zatem premiera FRUGO ma bardzo szeroką widownię. W Tesco zawsze staramy się być pierwsi z nowościami i cieszymy się, że to właśnie nasi klienci mają okazję uczestniczyć w wielkim powrocie FRUGO na rynek" - mówi Michał Sikora, Rzecznik Prasowy Tesco Polska.
FRUGO dostępne jest na rynku w szklanej butelce o pojemności 250 ml w sugerowanej cenie detalicznej 1,99 zł.
(M.D)
tagi: FRUGO ,
21 listopada 2024 roku w wieku 68 lat zmarł Krzysztof Pakuła...
W październiku 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta niż...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...