Nieskategoryzowane

No to FRUGO … w Tesco!

Poniedziałek, 18 lipca 2011
Ogólnopolska sieć sklepów Tesco jako jedna z pierwszych oferuje swoim klientom  z dawna wyczekiwane, kultowe FRUGO we wszystkich czterech smakach i kolorach: czarnym, zielonym, pomarańczowym i różowym. Pierwsze napoje pojawiły się na półkach hipermarketów Tesco już z początkiem lipca, zaś ich dystrybucja jest sukcesywnie rozbudowywana.

„W okresie wakacyjnym, a więc najlepszym dla sprzedaży napojów owocowych zależy nam na jak najszybszym zbudowaniu dystrybucji powracającego na rynek FRUGO. Z tego powodu postawiliśmy na szeroki zasięg sieci Tesc." -mówi Paulina Włodarska, Marketing Manager w firmie FoodCare.

FRUGO powraca na rynek jako w pełni owocowy napój, którego receptury oparto na sokach, bez słodzików, sztucznych dodatków i konserwantów. Dystrybucja FRUGO budowana jest bardzo dynamicznie, by docelowo objąć swoim zasięgiem sklepy w całej Polsce, nie tylko hiper- i supermarkety, ale również mniejsze sieci i placówki handlowe.

„Sklepy Tesco odwiedza pięć milionów klientów tygodniowo, zatem premiera FRUGO ma bardzo szeroką widownię. W Tesco zawsze staramy się być pierwsi z nowościami i cieszymy się, że to właśnie nasi klienci mają okazję uczestniczyć w wielkim powrocie FRUGO na rynek" - mówi Michał Sikora, Rzecznik Prasowy Tesco Polska.

FRUGO dostępne jest na rynku w szklanej butelce o pojemności 250 ml w sugerowanej cenie detalicznej 1,99 zł.

(M.D)

tagi: FRUGO ,