„Global Cosmed S.A. już od kilku lat zaopatruje niemiecki rynek w wiele produktów kosmetycznych i chemii domowej pod tzw. markami prywatnymi (private labels) sieci handlowych. Obecnie realizujemy plan ekspansji produktów brandowych za zachodnią granicą" - mówi Ewa Wójcikowska, Prezes Zarządu Global Cosmed S.A., producenta takich marek jak Bobini, Apart czy Sofin Global.
Od czerwca siedem produktów Bobini jest dostępnych w regularnej sprzedaży w około 600 sklepach sieci Kaufland. - „W kolejnej, jednej z największych sieci drogeryjnych w Niemczech trwa obecnie sprzedaż testowa naszych kosmetyków. Pierwsze wyniki pozwalają optymistycznie patrzeć w przyszłość" - dodaje Ewa Wójcikowska. Podkreśla równocześnie, że trwają rozmowy z kolejnymi sieciami marketów i drogerii.
Pod marką Bobini sprzedawane są kosmetyki kąpielowe, pielęgnacyjne (m.in. kremy i oliwki), a także pasty do zębów oraz chusteczki nawilżane. Cieszą się one dużą popularnością nie tylko w Polsce, ale też w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej m.in. Rumunii, Kazachstanie, Łotwie, Rosji, Słowacji i Węgrzech.
Global Cosmed S.A. jest dynamicznie rozwijającą się firmą, która od kilku lat zwiększa przychody i zyski w dwucyfrowym tempie. W celu dalszego przyspieszenia rozwoju planuje na ten rok pierwszą publiczną emisję akcji oraz debiut na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Z pozyskanych pieniędzy zamierza sfinansować m.in. inwestycje w nowe linie produkcyjne i magazyny. Obecnie trwają finalne prace nad prospektem emisyjnym. Oferującym będzie Dom Maklerski IDMSA.
(M.D)
tagi: GLOBAL COSMED ,
Startujący niedługo system kaucyjny nie jest gotowy do...
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...