W sieci powstają nowe serwisy z zakupami grupowymi, ale jak pokazują badania ING z takich serwisów tych póki co korzysta jedynie co 12 Polak. Największą popularnością wśród konsumentów cieszą się natomiast internetowe serwisy aukcyjne (typu Allegro.pl). Z takiej formy zakupów korzysta ponad 50 proc. konsumentów w Polsce.
Tylko trzecia osoba korzystająca z Facebooka deklaruje, że zdarza się jej dokonywać zakupów w sklepach internetowych za jego pośrednictwem. Prawdopodobnie już po wakacjach w Polsce dostępna będzie usługa Facebook Deals w ramach której usługodawcy będą mogli stworzyć cztery rodzaje ofert. Oprócz klasycznych zniżek, Deals oferuje promocje nagradzające tych użytkowników, którzy określoną liczbę razy zameldowali się w danym miejscu poprzez Facebook Places. Kolejna możliwość to promocja w formie zakupów grupowych określająca wymaganą liczbę osób, która musi jednocześnie skorzystać z oferty, aby była ona aktywna.
(M.D)
tagi: internet ,
Startujący niedługo system kaucyjny nie jest gotowy do...
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...