Nieskategoryzowane

Żel Dove dla klientów saloników Kolportera

Środa, 06 lipca 2011
W ponad dwustu salonikach prasowych Kolportera na terenie całej Polski klienci otrzymują bezpłatne próbki kremowego żelu pod prysznic Dove VisibleCare Toning. Akcja potrwa do wyczerpania zapasów.

„Specjalny program przypomina w komputerze sprzedawcy, że powinien wydać próbkę klientowi, który właśnie kupił prasę kobiecą" - mówi BTL Manager Mariusz Skadłubowicz z Kolportera. - „W sumie marka Dove przeznaczyła na akcję samplingową 64 tysiące próbek żelu pod prysznic Dove VisibleCare Toning."

Wstępny etap akcji odbył się w dniach 20-23 kwietnia br. Każdy, kto w tych dniach wziął udział w promocji na profilu Dove na Facebooku, otrzymywał specjalny kod uprawniający do odbioru jednej, dwóch lub trzech próbek kosmetyku w salonikach Kolportera. Próbki żelu pod prysznic Dove VisibleCare Toning z technologią NutriumMoistureTM można było odbierać od 5 do 18 czerwca br. Natomiast od 19 czerwca br., aż do wyczerpania zapasów, żel Dove bezpłatnie otrzymują klienci, którzy zakupią w salonikach czasopisma kobiece.

Równocześnie w salonikach prasowych i salonach Top-Press Kolportera w wybranych województwach odbywała się inna akcja samplingowa. Klienci, którzy zakupili wybrane tytuły prasy kobiecej i wnętrzarskiej, otrzymali letni katalog sprzedaży wysyłkowej producenta firanek, firmy Wisan. Akcja, która zakończyła się 3 lipca br., objęła 600 punktów sprzedaży, a dla klientów przygotowano 35 tysięcy egzemplarzy bezpłatnych katalogów. Wznowienie akcji z katalogiem Wisan zaplanowano - w największych miastach Polski - na  15 lipca bieżącego roku.

Kolporter od lat uczestniczy w akcjach samplingowych i programach zakupowych dotyczących różnych produktów. W ten sposób, oprócz wspomnianych, promowane w salonikach prasowych były takie marki, jak Haribo, Adidas, Fairy, Whiskas i Pedigree czy Frutella.

(M.D)  

tagi: KOLPORTER ,