Wprowadzenie napoju Adrenaline Mountain Dew w nowym opakowaniu to odpowiedź producenta na widoczny trend rynkowy pokazujący, że puszka oraz butelka to dwie najczęściej wybierane przez konsumentów formy opakowań napojów energetycznych. Projekt butelki Adrenaline Mountain Dew nawiązuje do charakteru marki, której nieodłącznym elementem jest piorun symbolizujący ogromną dawkę energii i wrażeń dostępnych na wyciągnięcie ręki.
Nowa pojemność Adrenaline Mountain Dew będzie komunikowana z wykorzystaniem oryginalnego spotu reklamowego, który będzie emitowany w wybranych ogólnopolskich kanałach telewizyjnych. Oprócz tego, zaplanowano także outdoor oraz wsparcie w miejscach sprzedaży, gdzie pojawią się specjalne standy oraz materiały POP zawierające nowe opakowanie Adrenaline Mountain Dew. Za zakup mediów odpowiedzialne jest OMD, a kreacją reklamy telewizyjnej zajęło się BBDO.
Cena sugerowana przez producenta: 5,29 zł
Kod EAN: 5900497017527
(Maja Święcka)
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...