Wprowadzenie napoju Adrenaline Mountain Dew w nowym opakowaniu to odpowiedź producenta na widoczny trend rynkowy pokazujący, że puszka oraz butelka to dwie najczęściej wybierane przez konsumentów formy opakowań napojów energetycznych. Projekt butelki Adrenaline Mountain Dew nawiązuje do charakteru marki, której nieodłącznym elementem jest piorun symbolizujący ogromną dawkę energii i wrażeń dostępnych na wyciągnięcie ręki.
Nowa pojemność Adrenaline Mountain Dew będzie komunikowana z wykorzystaniem oryginalnego spotu reklamowego, który będzie emitowany w wybranych ogólnopolskich kanałach telewizyjnych. Oprócz tego, zaplanowano także outdoor oraz wsparcie w miejscach sprzedaży, gdzie pojawią się specjalne standy oraz materiały POP zawierające nowe opakowanie Adrenaline Mountain Dew. Za zakup mediów odpowiedzialne jest OMD, a kreacją reklamy telewizyjnej zajęło się BBDO.
Cena sugerowana przez producenta: 5,29 zł
Kod EAN: 5900497017527
(Maja Święcka)
Tym razem do wygrania na własność jest całoroczny...
Grupa Żabka po pierwszym półroczu 2025 r: dobre wyniki...
Po nabyciu ponad 71 proc. udziałów Grupa Maspex przejmie...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...