Wprowadzenie napoju Adrenaline Mountain Dew w nowym opakowaniu to odpowiedź producenta na widoczny trend rynkowy pokazujący, że puszka oraz butelka to dwie najczęściej wybierane przez konsumentów formy opakowań napojów energetycznych. Projekt butelki Adrenaline Mountain Dew nawiązuje do charakteru marki, której nieodłącznym elementem jest piorun symbolizujący ogromną dawkę energii i wrażeń dostępnych na wyciągnięcie ręki.
Nowa pojemność Adrenaline Mountain Dew będzie komunikowana z wykorzystaniem oryginalnego spotu reklamowego, który będzie emitowany w wybranych ogólnopolskich kanałach telewizyjnych. Oprócz tego, zaplanowano także outdoor oraz wsparcie w miejscach sprzedaży, gdzie pojawią się specjalne standy oraz materiały POP zawierające nowe opakowanie Adrenaline Mountain Dew. Za zakup mediów odpowiedzialne jest OMD, a kreacją reklamy telewizyjnej zajęło się BBDO.
Cena sugerowana przez producenta: 5,29 zł
Kod EAN: 5900497017527
(Maja Święcka)
Stokrotka ogłosiła dołączenie do zespołu nowej dyrektor...
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex...
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...