Wprowadzenie napoju Adrenaline Mountain Dew w nowym opakowaniu to odpowiedź producenta na widoczny trend rynkowy pokazujący, że puszka oraz butelka to dwie najczęściej wybierane przez konsumentów formy opakowań napojów energetycznych. Projekt butelki Adrenaline Mountain Dew nawiązuje do charakteru marki, której nieodłącznym elementem jest piorun symbolizujący ogromną dawkę energii i wrażeń dostępnych na wyciągnięcie ręki.
Nowa pojemność Adrenaline Mountain Dew będzie komunikowana z wykorzystaniem oryginalnego spotu reklamowego, który będzie emitowany w wybranych ogólnopolskich kanałach telewizyjnych. Oprócz tego, zaplanowano także outdoor oraz wsparcie w miejscach sprzedaży, gdzie pojawią się specjalne standy oraz materiały POP zawierające nowe opakowanie Adrenaline Mountain Dew. Za zakup mediów odpowiedzialne jest OMD, a kreacją reklamy telewizyjnej zajęło się BBDO.
Cena sugerowana przez producenta: 5,29 zł
Kod EAN: 5900497017527
(Maja Święcka)
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...