Nieskategoryzowane

OREO – kultowa marka teraz w McDonald’s

Piątek, 01 lipca 2011
Cenione na całym świecie waniliowo-czekoladowe ciasteczka OREO stają się coraz bardziej popularne w Polsce. Od 24 maja lody McFlurry® z sieci McDonald's są dostępne z posypką o smaku OREO! Teraz także wielbiciele lodów mogą poznać smak tych waniliowo-czekoladowych ciasteczek i zakochać się w nim tak jak miliony fanów OREO na całym świecie.

Lody McFlurry® to jedna z najpopularniejszych deserowych propozycji restauracji McDonald's, będąca połączeniem lodów śmietankowych, polewy o smaku truskawkowym, czekoladowym lub karmelowym oraz pysznej posypki w 4 wariantach. Konsumenci mają do wyboru smaki kilku popularnych na rynku batonów, a od 24 maja br. dołącza do nich również OREO.

„Współpraca z McDonald's to gwarancja nie tylko szerokiej dystrybucji naszego produktu, ale również szansa na budowanie rozpoznawalności marki wśród konsumentów. Wierzymy, że współpraca okaże się prawdziwym sukcesem, a OREO podbije serca wszystkich wielbicieli lodów, ponieważ gdy upały na oknem, McFlurry® z posypką OREO to najlepszy sposób na smaczne orzeźwienie!" - mówi Marek Rosłan z Działu Sprzedaży Kraft Foods Polska.

OREO do lodów McFlurry® produkowane jest w Hiszpanii. Są to specjalnie pokruszone ciasteczka - zarówno herbatnik, jak i nadzienie, mające średnicę od 4 do 10 mm. To właśnie te małe kawałeczki sprawiają, że lody smakują wyśmienicie, a konsumenci chętnie po nie wracają.

Marka OREO, która w przyszłym roku obchodzi setne urodziny i jest dostępna w blisko 100 krajach świata, cały czas się rozwija. Poszukiwanie nowych kanałów dystrybucji oraz metod kontaktów z konsumentami sprawiło, że OREO pojawiło się również w restauracjach McDonald's.

Odświeżeniu oferty McFlurry® towarzyszyła szeroka zakrojona kampania komunikacyjna, prowadzona wśród klientów McDonald's. O pojawieniu się OREO w ofercie McFlurry® informują komunikaty w restauracjach umieszczone na tablicach menu, standach przykasowych.

Do 27 czerwca br. produkt ten brał udział w loterii promocyjnej „Monopoly w McDonald's 2011".

(Maja Święcka)