W drugiej połowie czerwca wszyscy którzy przechodzili przez lubelski deptak mieli okazję spróbować słodkich wyrobów od Pszczółki. Po degustacji mogli także kupić słodycze. Akcja cieszyła się ogromnym zainteresowaniem przechodniów. Kram był oblegany zarówno przez dzieci, jak i dorosłych smakoszy.
Prezes firmy Piotr Wysocki uważa, że degustacje są dobrym sposobem na promocję - „Przede wszystkim chcieliśmy trochę osłodzić lublinianom ostatnie dni przed wakacjami. Zależało nam na tym, aby przedstawić konsumentom naszą nową ofertą i poznać ich opinię na temat produkowanych przez nas słodyczy".
Na stoisku można było skosztować uznanych już przez konsumentów słodyczy takich jak „Kukułki", „Raczki" czy „Miętowe Lubelskie z Czekoladą". Zachęcano także do wypróbowania tegorocznych nowości od „Pszczółki". Cukierki „1 Milion choco" to karmelki w mlecznej czekoladzie z owocowym nadzieniem. „Koktajlowy Mix" i „Vegas" - wielosmakowe słodkości z dodatkiem alkoholu. Dla dzieci nowe chrupki w białej i deserowej czekoladzie „Fiku Miku". I wiele innych.
(M.D)
tagi: PSZCZOLKA ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...