W wyniku rozbudowy i modernizacji powierzchnia handlowa Rzeszów Plaza zwiększy się do około 19 500 mkw. Powstanie w niej około 15 nowych lokali oraz dodatkowo 500 miejsc parkingowych na pięciopoziomowym parkingu (łącznie z parkingiem E.Leclerc będzie ich 1 360). Prace budowlane związane z rozbudową rozpoczęły się w lutym 2011 r., a otwarcie nowej części Rzeszów Plaza planowane jest na październik 2011 r. Wartość inwestycji związanej z rozbudową centrum handlowego to około 13 milionów euro.
„W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie najemców i klientów Rzeszów Plaza postanowiliśmy nie tylko rozbudować oraz zmodernizować centrum handlowe, ale również połączyć je zadaszonym, przeszklonym łącznikiem z sąsiadującym sklepem sieci E.Leclerc, który jest najpopularniejszym hipermarketem w Rzeszowie" - mówi Richard Keen, dyrektor zarządzający Keen Property Partners Retail. „Dzięki temu rozwiązaniu, połączymy komplementarne oferty Rzeszów Plaza i E.Leclerc tworząc jedno komfortowe i jeszcze bardziej atrakcyjne miejsce do robienia zakupów dla mieszkańców Rzeszowa".
Rozbudowa Rzeszów Plaza polegać będzie na dobudowaniu dwóch kondygnacji handlowych, połączeniu centrum handlowego z hipermarketem E.Leclerc oraz wybudowaniu pięciopoziomowego parkingu na terenie dawnego salonu Auto-Res. Nowe powierzchnie wraz z obecnym centrum Rzeszów Plaza będą stanowiły jeden połączony obiekt. Zostaną odnowione także fasada i wnętrze obiektu. Po rozbudowie całkowita powierzchnia najmu Rzeszów Plaza będzie wynosiła około 19 500 mkw.
Łącznie z parkingiem, obecnie dzielonym z hipermarketem E.Leclerc, dla klientów zmotoryzowanych dostępne będzie w sumie około 1 360 miejsc parkingowych. Generalnym wykonawcą prac związanych z rozbudową jest firma „Agencja Fregata" Sp. z o.o. z Kołobrzegu, natomiast projekt nowej części obiektu został wykonany przez studio architektoniczne Artplan-Tomasz Orłowski z Rzeszowa. Trwa także komercjalizacja nowej części obiektu. Za wynajem centrum odpowiadają firmy CB Richard Ellis oraz Master Management Sp. z o.o.
Rzeszów Plaza to ulubione miejsce zakupów mieszkańców Rzeszowa oraz okolic, które posiada stabilną i lojalną bazę klientów. Swoje sklepy otworzyły tu znane polskie i międzynarodowe firmy oraz marki, jak również lokalni przedsiębiorcy, a ich bogata oferta handlowa trafia w gusta wielu osób. Rzeszów Plaza cieszy się dużym zainteresowaniem właśnie ze względu na różnorodny asortyment oraz doskonałą lokalizację. W centrum handlowym mieści się 75 sklepów, dwie kawiarnie, apteka oraz kilka punktów usługowych. Swoje sklepy otworzyły tu następujące firmy i marki: AISZA, Aleksander, Alpinus, AMBRA, BIG STAR, Clothes 4 You, Cameleon, CCC, Claudia, Cocoodrillo, Cocoodrillo Concepts, Cosy House, COUGAR, CROSS, BDBielizna, DeFacto, DEICHMANN, Dorex, Elegancja, EMPIK, Esotiq & Henderson, Euro-Moda, Franco Feruzzi, Galant, Gatta, Gracja, House, IMBIR CAFÉ (Keks), Kaktus, Karen, LadyPLUS, LAVARD, Mawo, MIRAGE, Mohito, Monaco, MONNARI, Mr. Gold, Ocular Canada 2, Pagal, Puma & Nike, Queen, Quiosque, ROCCO, Red Park, RESERVED, ROSSMANN, Royal Gold, RTV EURO AGD, RUCH, Sephora, Sferis, Sizeer, SOHO, Sport Experts, Studio Florystyczne IRYS, Top Secret, Triumph, Vegas, VISSAVI, WAMA, WOJAS Trade, Y.U.P.S. i Zegaris.
Dwupiętrowe centrum zlokalizowane jest przy ulicy Rejtana 65 w dzielnicy Nowe Miasto, w której skupia się cały handel Rzeszowa. W jego sąsiedztwie znajdują się Media Markt, Castorama oraz najpopularniejszy hipermarket w Rzeszowie - E.Leclerc. Nowe Miasto to nie tylko dzielnica o bogatej tradycji handlowej, ale także coraz bardziej popularna lokalizacja wśród dostawców nowej powierzchni handlowej i usług z zakresu rozrywki. Jest to najlepszy dowód, że jest to miejsce posiadające duży potencjał dalszego rozwoju. Do centrum handlowego z łatwością można dotrzeć zarówno samochodem, jak i komunikacją miejską. Otwarcie Rzeszów Plaza miało miejsce w listopadzie 2005 roku.
(M.D)
tagi: leclerc ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...