Prawie połowa ankietowanych (40,5%) odpowiedziała, że to właśnie na szczycie paryskiej Wieży Eiffla zrelaksowałaby się popijając ulubioną herbatę. Niewiele mniej głosów zdobyła gondola w Wenecji, na którą wskazało 34,7% respondentów. Trzecie miejsce zajęła amerykańska Statua Wolności, którą popijając herbatę chętnie podziwiałoby 24% Polaków.
„Skojarzenie codziennej, prostej czynności - jaką jest picie herbaty - z symbolami różnych krajów, pokazuje zmianę w polskim społeczeństwie. Polacy coraz częściej podróżują, poznają i doceniają architekturę i kulturę innych państw, przez co stają się bardziej otwarci na wszelkie nowości. Dlatego myśląc o chwili odpoczynku, na przykład przy filiżance herbaty, wyobrażają ją sobie w najpiękniejszych zakątkach świata" - mówi Maja Medowska, Brand Manager marki Lipton.
Kolejne pozycje w rankingu wymarzonych miejsc na wypicie herbaty przypadły Pałacowi Buckingham (19,3%) oraz Operze w Sydney (16,6%).
*Badanie przeprowadził PBS DGA w dniach 04-06.03.2011 na losowej, reprezentatywnej grupie Polaków (próba n=1070) w wieku 15 lat i więcej.
(M.D)
tagi: lipton ,
21 listopada 2024 roku w wieku 68 lat zmarł Krzysztof Pakuła...
W październiku 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta niż...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...