„Najemców przyciąga zarówno standard nowego obiektu, jak i rosnący potencjał lokalnych rynków. Rynki handlowe w średnich i małych miastach nie są jeszcze nasycone, co pozwala najemcom korzystać z efektu „bycia pierwszymi" - mówi Anna Fabianowska, Leasing Manager w firmie Retail Concept.
W największej i najnowocześniejszej galerii handlowej w Świdniku - Galerii Venus (GLA 8 000 mkw.) - na wiosnę 2012 r. swoje sklepy otworzą wiodące na rynku marki - Reserved (520 mkw.), House (170 mkw.) oraz Triumph. Do grona najemców świdnickiej galerii dołączy także lokalna perfumeria Astor. Powiększą one grono dotychczasowych najemców, którymi są już Stokrotka, Rossmann i Euro AGD RTV.
Retail Concept jest w trakcie zaawansowanych rozmów z kolejnymi najemcami.
"Wprowadzając nowe marki do galerii i centrów handlowych staramy się rozszerzać ich ofertę handlową, tak aby jak najlepiej współgrała z potrzebami mieszkańców" - dodaje Anna Fabianowska - "Nowe sklepy w obiekcie w Świdniku z pewnością spełnią oczekiwania lokalnych społeczności."
(maj)
tagi: Galeria Venus ,
Przedstawiciele sektora apelują o precyzyjne i adekwatne...
Główny odczyt Barometru EFL na II kwartał 2025 roku...
Grupa Tarczyński wypracowała w 2024 roku 2,068 mld zł...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...