Nieskategoryzowane

Od serca dla dziecka

Środa, 22 czerwca 2011
Podczas seminarium „Od serca dla dziecka", poświeconego miłości do najmłodszych, eksperci: psycholog rozwojowy, neurolog, socjolog i pisarka, omówili miłość rodzicielską z różnych, bliskich sobie perspektyw. Seminarium odbyło się pod patronatem marki Bebiko, która zaprezentowała swoje odnowione oblicze, nawiązujące do bliskości matki i dziecka. Nowe logo, hasło i szata graficzna opakowań podkreślają nowoczesność marki i wysoką jakość mlek Bebiko.

Małgorzata Ohme, psycholog rozwojowy, przedstawiła uczucie łączące matkę i dziecko jako siłę napędową jego rozwoju i poznawania świata. Neurolog - dr Maria Magdalena Wysocka-Bąkowska - opowiedziała o procesach zachodzących w umysłach i ciałach mamy i dziecka pod wpływem wzajemnej bliskości. O ekspresji matczynych i ojcowskich uczuć w Internecie i w mediach społecznościowych rozmawiali Sylwia Chutnik, pisarka i blogująca mama, oraz dr Tomasz Sobierajski, socjolog.

Nowe logo Bebiko ma kształt dwóch połączonych ze sobą serc. Małe serce znajduje się w objęciach dużego, symbolizując bliskość mamy i dziecka. Każda kochająca mama chce podawać dziecku to, co najlepsze i co służy zdrowemu rozwojowi maleństwa. Do tego pragnienia nawiązuje hasło „Od serca dla dziecka", które znajduje się na nowych opakowaniach Bebiko. Podkreśla ono zalety nowoczesnych receptur mlek modyfikowanych Bebiko, odpowiadających na potrzeby dzieci na kolejnych etapach rozwoju - od urodzenia do 3. roku życia.

„Bebiko to nowoczesna marka, bliska matce i dziecku, i rozumiejąca więź między nimi. To dlatego jest najczęściej wybieranym przez mamy mlekiem. Zmiana wizerunku Bebiko wynika właśnie z tego, że jesteśmy blisko mam i znamy ich potrzeby. Bebiko zmienia się dla nich i wraz z nimi - jest nowoczesne jak współczesne mamy, wychodzi naprzeciw ich wysokim oczekiwaniom i spełnia je dzięki dobrej jakości i recepturom wspierającym zdrowy rozwój dziecka" - mówi Małgorzata Romanowska, kierownik marki, NUTRICIA Polska.

Wielką metamorfozę przeszły także opakowania całej serii mlek Bebiko. Ich ciepły, intensywnie żółty kolor i atrakcyjna, nowoczesna grafika przyciągają wzrok i wyróżniają Bebiko na sklepowej półce.

Poszczególne mleka Bebiko różnią się kolorem tła, na którym widnieje cyfra oznaczająca etap w żywieniu dziecka, dla którego przeznaczone jest dane mleko. Wyraźne, kolorowe pole i duża cyfra ułatwiają mamie szybkie znalezienie na sklepowej półce mleka Bebiko odpowiedniego dla wieku dziecka. Na opakowaniach mlek początkowych, na pomarańczowym tle, mamy znajdą jedynkę, oznaczającą mleko przeznaczone dla dzieci do 6. miesiąca życia. Mleka następne, dla dzieci między 7. a 12. miesiącem życia, są oznaczone cyfrą 2 na zielonym tle, a mleka dla juniorów po 1. roku życia - trójką na błękitnym tle. Mleko przeznaczone dla dwulatków wyróżnia cyfra 4 umieszczona na fioletowym tle.

Nowe mleka Bebiko będą pojawiały się sukcesywnie na półkach sklepowych od czerwca. Cena brutto to ok. 11,85 zł za opakowanie. Mleka HA, zawierające zhydrolizowane białko, LC PUFA oraz opatentowaną kompozycję prebiotyków NUTRICIA (w tym błonnika), kosztują ok. 16,55 zł.

Bebiko to seria mlek modyfikowanych i mieszanek mlecznych w pełni dostosowanych do potrzeb żywieniowych na każdym etapie życia dziecka - od urodzenia do 3. roku życia. Mleka Bebiko zawierają optymalną kompozycję wszystkich składników odżywczych: białka, węglowodanów i nienasyconych kwasów tłuszczowych.

Dzięki kompletnej formule z opatentowaną kompozycją prebiotyków NUTRICIA mleka Bebiko wspomagają zdrowy rozwój dziecka dzięki zawartości wapnia i witaminy D dla mocnych kości i żelaza ważnego dla rozwoju mózgu, wspomagają także rozwój zdrowej flory bakteryjnej w jelitach, która jest częścią zdrowego układu trawiennego. Więcej informacji o wszystkich mlekach Bebiko można znaleźć na stronie http://www.bebiko.pl/.

(M.D)

tagi: BEBIKO ,