Koncept produktu, oparty na doświadczeniach specjalistów firmy Henkel, wykorzystuje nowoczesne rozwiązania recepturalne, a jednocześnie nawiązuje do natury. Persil Pure & Natural dzięki skutecznej recepturze wzbogaconej o składniki bazujące na surowcach roślinnych, w tym ekstrakt z eukaliptusa, zapewnia znakomitą czystość i świeżość prania.
Olejek z eukaliptusa zapewnia trwały i orzeźwiający zapach tkanin, wnosząc przy tym powiew natury do naszych domów. Odświeżające właściwości olejku eukaliptusowego po raz pierwszy zostały dostrzeżone i docenione przez Aborygenów, w Australii, skąd pochodzi egzotyczne eukaliptusowe drzewo. Teraz ekstrakt z eukaliptusa został wykorzystany w formule Persila Pure & Natural - aby uczucie świeżości podczas noszenia upranych ubrań było długotrwałe, a jednocześnie subtelne.
Dla Persila Pure & Natural zaplanowano wsparcie komunikacyjne w postaci telewizyjnej kampanii reklamowej, kampanii billboardowej w 15 miastach Polski oraz aktywności w sklepach (m.in. materiały POS). Adaptację reklamy TV na potrzeby polskiego rynku przygotowało DDB Polska. Media zaplanował dom mediowy OMD.
Persil Pure & Natural w postaci proszku do tkanin białych i żelu do tkanin kolorowych, dostępny jest w sklepach od maja 2011 r. Jego opakowania z pewnością przyciągną uwagę klientów nowymi kolorami oraz obecnością na etykiecie gałązki eukaliptusa. O zawartości olejku eukaliptusowego w formule produktu przypominać będą także zielone drobinki w kształcie listków wyróżniające się na białym tle proszku.
(M.D)
tagi: PERSIL ,
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...