Nieskategoryzowane

Super-Pharm Top Marką 2011

Wtorek, 14 czerwca 2011
Marka Super-Pharm została odznaczona tytułem Laur Konsumenta - Top Marka 2011 w siódmej edycji ogólnopolskiego programu Laur Konsumenta. Znalazła się w gronie najlepiej postrzeganych marek zestawienia TOP Marka 2011 w kategorii: Drogerie sieciowe. W ocenie wzięto pod uwagę popularność marki na przestrzeni ostatnich lat podczas ogólnopolskiego plebiscytu Laur Konsumenta. Uzyskane wyróżnienie jest efektem głosowania konsumentów, będących najwyższą aprobatą i rekomendacją marki.

Top Marka to tytuł, o przyznaniu którego decyduje szczególnie wybitna pozycja marki wśród konkurencyjnych Brandów, według podziału branżowego.

Laur Konsumenta to ogólnopolski plebiscyt badający sympatie konsumentów i klientów w ponad 300 kategoriach. Na każdą z nich przypada min. 800 głosów uzyskiwanych poprzez sondowanie telefoniczne, głosowanie na stronach internetowych oraz działania grup ankieterskich, zlokalizowanych w kluczowych punktach miast i centrach handlowych na terenie całego kraju. Program przynosi odpowiedz na pytanie, które marki są w swojej kategorii najpopularniejsze.

Super-Pharm to jedyna sieć sklepów typu drugstore w Polsce, będąca połączeniem apteki, drogerii i perfumerii w jednym miejscu.

Sieć liczy 28 własnych sklepów samoobsługowych działających w większości dużych miast i zatrudnia ponad 6000 osób. Swoim zasięgiem obejmuje województwa zachodniopomorskie, pomorskie, kujawsko-pomorskie, mazowieckie, łódzkie, wielkopolskie, dolnośląskie, opolskie, śląskie i małopolskie.

Super-Pharm oferuje bogaty asortyment produktów w kategoriach: leki, parafarmaceutyki, kosmetyki użytku codziennego i ekskluzywne, artykuły toaletowe, artykuły dla małych dzieci, środki czystości i różnego rodzaju akcesoria. W sumie asortyment Sieci liczy 10.000 pozycji, z czego połowę stanowią kosmetyki.

Sieć Super-Pharm jest rynkowym liderem w Izraelu. Sieć składa się tam z ponad 150 aptek-drogerii i zatrudnia 6000 osób.

W Kanadzie sieć działa pod nazwą - Shoppers Drug Mart.

(M.D)

tagi: LAUR KONSUMENTA ,