Nieskategoryzowane

Carlsberg Polska nawiązuje współpracę z Amrest

Czwartek, 09 czerwca 2011
W wyniku podpisania umowy między Carlsberg Polska a holdingiem Amrest, piwa Carlsberg oraz Okocim będą dostępne dla klientów restauracji Pizza Hut, Burger King oraz KFC. Jest to kolejny krok wzmacniający pozycję Carlsberg Polska na rynku.

Carlsberg Polska jest trzecim największym podmiotem na polskim rynku piwa.  Udziały firmy w roku 2010 wyniosły 15,5%, co oznacza wzrost aż o 2,3% w porównaniu do roku 2009 w ujęciu całego rynku. Plany rozwoju firmy zakładają umacnianie tej pozycji oraz sukcesywne zwiększanie udziałów rynkowych. Podpisanie kontraktu z jednym z największych graczy w kanale HoReCa - holdingiem Amrest jest elementem wzmacniającym przyjęte założenia.

„Obecność Carlsberg Polska w sieci restauracji należących do Amrest jest wyrazem ambitnych planów, jakie realizuje nasza firma. Dostęp do większego grona klientów przyniesie spółce szereg korzyści i pozytywnie wpłynie na wyniki sprzedaży obu marek piwnych. Jest to również wyraz uznania dla Carlsberg Polska i naszych aspiracji. Podpisując umowę partnerem, który reprezentuje tak silne marki, wzmacniamy naszą pozycję rynkową" - mówi Marcin Burdach, Dyrektor ds. Gastronomii i Sponsoringu.

Obecnie Amrest jest jednym z największych graczy w kanale on-trade, prowadząc m.in. 132 restauracje KFC, 51 Pizza Hut i 22 Burger King. Należące   do kategorii premium piwa Carlsberg i Okocim będą dostępne w sumie aż w 137 lokalach należących do spółki. Obie firmy wiążą ze współpracą duże nadzieje, ze względu na podobny profil konsumenta.

Nawiązanie współpracy z Amrest jest kolejnym krokiem, jaki Carlsberg Polska podejmuje dla zrealizowania planów rozwojowych. Działania prowadzone na szczeblu lokalnym są komplementarne wobec globalnej strategii Grupy Carlsberg ogłoszonej 5 kwietnia br. w Kopenhadze. Zakłada ona repozycjonowanie marki Carlsberg i podwojenie zysków generowanych przez nią do 2015 roku.

(INFORMACJA HANDLOWA)

(M.D)

 

tagi: carlsberg ,