Carlsberg Polska jest trzecim największym podmiotem na polskim rynku piwa. Udziały firmy w roku 2010 wyniosły 15,5%, co oznacza wzrost aż o 2,3% w porównaniu do roku 2009 w ujęciu całego rynku. Plany rozwoju firmy zakładają umacnianie tej pozycji oraz sukcesywne zwiększanie udziałów rynkowych. Podpisanie kontraktu z jednym z największych graczy w kanale HoReCa - holdingiem Amrest jest elementem wzmacniającym przyjęte założenia.
„Obecność Carlsberg Polska w sieci restauracji należących do Amrest jest wyrazem ambitnych planów, jakie realizuje nasza firma. Dostęp do większego grona klientów przyniesie spółce szereg korzyści i pozytywnie wpłynie na wyniki sprzedaży obu marek piwnych. Jest to również wyraz uznania dla Carlsberg Polska i naszych aspiracji. Podpisując umowę partnerem, który reprezentuje tak silne marki, wzmacniamy naszą pozycję rynkową" - mówi Marcin Burdach, Dyrektor ds. Gastronomii i Sponsoringu.
Obecnie Amrest jest jednym z największych graczy w kanale on-trade, prowadząc m.in. 132 restauracje KFC, 51 Pizza Hut i 22 Burger King. Należące do kategorii premium piwa Carlsberg i Okocim będą dostępne w sumie aż w 137 lokalach należących do spółki. Obie firmy wiążą ze współpracą duże nadzieje, ze względu na podobny profil konsumenta.
Nawiązanie współpracy z Amrest jest kolejnym krokiem, jaki Carlsberg Polska podejmuje dla zrealizowania planów rozwojowych. Działania prowadzone na szczeblu lokalnym są komplementarne wobec globalnej strategii Grupy Carlsberg ogłoszonej 5 kwietnia br. w Kopenhadze. Zakłada ona repozycjonowanie marki Carlsberg i podwojenie zysków generowanych przez nią do 2015 roku.
(INFORMACJA HANDLOWA)
(M.D)
tagi: carlsberg ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...