Nowości

Nowość na rynku produktów sypkich

Wtorek, 07 czerwca 2011
Wysokiej jakości użyte zboża i innowacyjne opakowanie to tylko niektóre zalety nowej marki mąki, która pojawiła się na polskim rynku. Basia podpowiada konsumentom do czego wykorzystać trzy główne rodzaje mąki: tortową, wrocławską i poznańską. Przeźroczyste okienko, przez które konsument może ocenić kolor i jakość mąki to niespotykane wcześniej w kategorii produktów sypkich rozwiązanie.

Na polskim rynku pojawiła się nowa marka mąki - Basia. „Mąka to niedoceniany produkt a przecież sposób jej wytwarzania wymaga zaangażowania i użycia nowoczesnej technologii. Wyprodukowanie wysokiej jakości mąki to długotrwały proces. Na każdym jego etapie - począwszy od uprawy zboża na polu, aż do przemiału, niezbędna jest wiedza i doświadczenie." - twierdzi Rafał Salomon prezes firmy VK Muhlen Polska - produkującej mąkę Basia.

Basia to nie tylko produkt premium, wykonany z całkowicie naturalnych surowców, ale i szereg innowacyjnych rozwiązań w ramach kategorii jaką reprezentuje. Na sklepowych półkach znaleźć można trzy rodzaje mąki Basia, z których każdy ma konkretne, komunikowane na opakowaniu przeznaczenie. Basia tortowa - idealnie nadaje się do wypieków, nadając puszystość biszkoptom czy babkom. Basia poznańska zapewni elastyczność pierogom i kluskom, a Basia wrocławska sprawi, że naleśniki oraz ciasta francuskie zawsze będą się udawać.

Nazwom tym odpowiadają trzy podstawowe typy mąki. Mąka tortowa - typ 450, mąka wrocławska - typ 500 oraz mąka poznańska - typ 500. Typ mąki wyrażony liczbą oznacza zawartość substancji mineralnych (czyli tzw. popiołu) w produkcie. Ma to przełożenie na biel i jakość mąki, im typ mąki jest niższy czyli liczba wyrażająca go mniejsza, tym mąka jest jaśniejsza.

Każdemu z trzech rodzajów mąki Basia przypisany jest inny kolor opakowania - ułatwia to znalezienie go na półce. Ponadto na opakowaniu znajduje się przeźroczyste okienko, przez które widoczna jest mąka. Konsument zanim dokona zakupu może ocenić jej kolor i jakość. To nowość na polskim rynku. Podobnie jak sam rodzaj sklepowej ekspozycji. W hiper i supermarketach mąka Basia znajduje się na displayu na półpaletę oraz mniejszym displayu na 10 opakowań. Te gotowe do sprzedaży jednostki handlowe zwracają uwagę konsumenta oraz dodatkowo chronią produkt przed uszkodzeniem.

(M.D)

tagi: BASIA ,