Najmłodsi i ich rodzice będą mogli spróbować Nowości Muller: owocowego, Wiśniowo - Bananowego Müllermilk i trzech bajkowych Müller Mix.
Nowość Müllermilk, to owocowo - mleczne orzeźwienie, idealne na gorące dni. To połączenie wiśni z bananem w butelce przepysznego mleka, które jest siódmym smakiem w portfolio Müllermilk. To ukłon w stronę konsumentów, którzy poszukują nowości, ale i oferta dla wielbicieli owocowo - mlecznych przyjemności.
Müllermilk charakteryzuje się atrakcyjną butelką, która wyróżnia się wyjątkową szatą graficzną i dużą gramaturą (400 ml). Również poręczny jej kształt jest doceniany przez konsumentów.
W portfolio Müllermilk można również znaleźć takie smaki jak: Pistacjowo - Kokosowy, Czekoladowy, Bananowy, Waniliowy, Truskawkowy i Malinowy.
Kolejna nowość, to Müller Mix dla dzieci. Są to jogurty w 3 różnych smakach uwielbianych przez najmłodszych (waniliowym, truskawkowym, malinowym), z oddzielnym kącikiem chrupek w czekoladzie, w charakterystycznej bajkowej szacie graficznej z Piratem, Księżniczką lub Ufo. Produkt zawiera wapń oraz białko niezbędne do prawidłowego rozwoju kości.
Wprowadzenie nowych smaków jest wspierane działaniami marketingowymi. Akcja podczas wyjątkowego weekendu z okazji Dnia Dziecka w warszawskim ZOO jest jednym z działań promocyjnych wspierających wprowadzenie produktów na rynek.
(Maja Święcka)
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...