Doskonały smak, osiągany dzięki dopracowanej recepturze i procesowi produkcji polegającemu m.in. na sześciofazowej destylacji i filtracji przez naturalne filtry węglowe doceniła również kapituła konkursu Vodka Masters w Londynie, która w 2009 roku przyznała Czystej de Luxe złoty medal.
W tym samym roku, po niespełna dwóch latach obecności na rynku, Czysta de Luxe została najlepiej sprzedającą się wódką w kraju, a z producenta uczyniła lidera rynku! Zajęła pierwsze miejsce w międzynarodowym rankingu Drinks International - Millionaires Club** jako najszybciej rosnąca marka wódki na świecie.
W 2010 roku co piąta wypijana butelka wódki czystej, zawierała właśnie Czystą de Luxe Żołądkową Gorzką (źródło AC Nielsen 2011r.).
Choć producent odnosi spektakularne sukcesy, nieprzerwanie troszczy się o najwyższą jakość Czystej de Luxe. Postanowił więc udoskonalić jedyną rzecz, którą można było poprawić - butelkę.
Nowe opakowanie Czystej de Luxe Żołądkowej Gorzkiej oddaje wszystkie cechy zamkniętego w nim alkoholu. Mocny, czysty charakter oraz doskonałą jakość, którą doceniają polscy konsumenci.
Butelkę wyróżnia unikalny kształt z bocznymi grawerami, który idealnie dopasowany jest do dłoni i umożliwia wygodne uchwycenie.
„Rynkowy sukces Czystej de Luxe i uznanie konsumentów oraz świetny smak potwierdzone 11 medalami w międzynarodowych i krajowych konkursach, to wystarczające argumenty do tego aby produkt ubrać w nową, lepszą, wyróżniającą szatę" - mówi Ewa Markiton, Senior Brand Manager w Stock Polska.
Zmianie uległa też etykieta i kolorystyka. Mocne połączenie czerni z intensywną czerwienią podkreśla niezwykłą klasę tego alkoholu. To opakowanie godne lidera rynku wódki, zdobywcy wielu prestiżowych nagród i zaufania klientów.
*Anonimowy konsumencki test jakości wódek czystych przeprowadzony przez Instytut Pentor w 2007.
* Millionaires Club to prestiżowy ranking alkoholi mocnych oparty na wynikach sprzedaży Każdego roku jest jedną z najbardziej oczekiwanych publikacji w branży. Stanowi też doskonałą informację na temat sytuacji na rynku i wskazuje najsilniejsze marki.
(M.D)
tagi: zoladkowa gorzka ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...