Nowości

Czyste z natury - śmietana w szkle

Środa, 01 czerwca 2011
Nowy produkt firmy ZUH Robico to śmietana oferowana w szklanym słoiku. Produkt jest termizowany, a technologia produkcji bezpośrednio wpływa na jego lepszy smak i konsystencję. Dzięki temu, śmietana doskonale nadaje się do gorących zup i sosów, a także do potraw zimnych. Transparentne
i eleganckie opakowanie sprawia z kolei, że klient wie, co kupuje.

Pomocna w zapewnieniu bezpieczeństwa i jakości jest także specjalna banderola zabezpieczająca przed otwarciem, mająca zapewnić, że śmietana nie była odkręcana przed zakupem. Ułatwieniem dla konsumentów jest także odpowiedniej wielkości otwór słoiczka - pozwala na bezproblemowe dozowanie śmietany łyżką, ale także nalewanie jej do potraw bezpośrednio z opakowania.

„Powrót mleka do szklanej butelki, którą zaoferowaliśmy naszym klientom jakiś czas temu, był dla wielu konsumentów sentymentalną podróżą w czasie. Przyszedł czas, by pójść krok dalej i zaoferować oczekującym szklanych opakowań konsumentom śmietanę w szklanym słoiku. Jesteśmy przekonani, że proponujemy doskonałe rozwiązanie zarówno dla zdrowia jak i środowiska, a nasz produkt to gwarancja najczystszego smaku, naturalności i wysokiej jakości " - mówi Małgorzata Skarżyńska, Technolog Żywności z ZUH Robico.

Dlaczego w szkle?

Czyste składniki, z jakich powstaje szkło tworzą naturalny materiał opakowaniowy. Właściwości ochronne szkła zabezpieczają integralność
i smak produktów. Oznacza to, że produkty zapakowane w szklane opakowania charakteryzuje najczystsza forma i smak, dokładnie tak jak jest to zamierzone. Dzięki temu szkło zachowuje wszystkie składniki odżywcze mleka oraz jego naturalny smak - dlatego właśnie szklane słoiki są jednym z najlepszych materiałów opakowaniowych dla śmietany.

„Obserwowane w ostatnim czasie trendy i preferencje konsumentów, wyraźnie wskazują na to, że produkty i marki w szklanych opakowaniach przyciągają świadomych zdrotownie klientów. Szklany słoiczek do śmietany to gwarancja pełnowartościowego produktu, który jest doskonale chroniony i nie traci swoich wartości odżywczych i smakowych" - informuje Viivika Remmel, O-I Marketing Manager na Europę ds. żywności.

Nowy produkt pojawi się na rynku już w czerwcu -  będzie to śmietana 18%, a jej lżejsza wersja - 12% - na przełomie lipca i sierpnia bieżącego roku.

(M.D)

tagi: robico ,