Nieskategoryzowane

Konkurs „Złoty Paragon” 2011 rozstrzygnięty!

Poniedziałek, 30 maja 2011
Czytelnicy miesięcznika HURT & DETAL - jednego z najbardziej znaczących na rynku prasy handlowej, ogólnopolskiego pisma FMCG  - przyznali nagrody „Złoty Paragon 2011 - Nagroda Kupców Polskich", wyróżniając tym samym najlepsze produkty rynku FMCG. Wręczenie prestiżowych statuetek oraz wyróżnień odbyło się w dniu 26 maja 2011 roku w Warszawie w Teatrze Capitol. Była to pierwsza edycja corocznego konkursu, pretendującego do jednego z najważniejszych wydarzeń polskiej branży FMCG.

W 2011 roku, po raz pierwszy - dzięki czytelnikom miesięcznika HURT & DETAL, którzy wzięli udział w specjalnym głosowaniu - redakcja mogła zaprezentować te produkty i usługi, które w sposób szczególny wpłynęły w ubiegłym roku na rozwój handlu detalicznego w Polsce i nagrodzić te, które według nich wyróżniały się największą konkurencyjnością na rynku.

 „Z niecierpliwością oczekiwaliśmy pierwszego wielkiego finału Konkursu Złoty Paragon - Nagroda Kupców Polskich. Dziś już wszystko jest jasne, ogłoszone 26 maja 2011 roku wyniki są jednoznacznym odzwierciedleniem rynku. Bardzo dziękujemy naszym Czytelnikom za oddawanie głosów, bez nich - bez opinii detalistów, właścicieli sklepów spożywczych i wielobranżowych z całej Polski - przedsięwzięcie nie mogłoby się odbyć. Mamy jednocześnie nadzieję, że przebieg tegorocznej edycji konkursu i moc atrakcji z nią związanych zachęci uczestników do udziału w wydarzeniu także w kolejnych latach" - powiedział Tomasz Pańczyk, Prezes Wydawnictwa Fischer Trading Group Sp. z o.o.

Pierwsza edycja konkursu organizowanego przez miesięcznik HURT & DETAL - przerosła oczekiwania Redakcji i spotkała się z ogromnym zainteresowaniem wśród uczestników! Do rywalizacji o „Złote Paragony" stanęło niemal 350 produktów w 51 kategoriach. Dodatkowo - jako pierwszy tytuł branżowy - oprócz kategorii produktowych - HURT & DETAL nagrodził również firmy, które według Kupców posiadają najlepsze usługi skierowane do handlu detalicznego. Ponadto, Redakcja tworząc regulamin konkursowy nie ograniczyła się wyłącznie do nowości wprowadzonych w 2010 roku - do konkursu mogły nieodpłatnie przystąpić wszystkie produkty, które znajdowały się na półkach sklepowych w ubiegłym roku.

Konkurs przebiegał pod nadzorem jednego z czołowych instytutów badawczych - TNS Pentor. Badanie przeprowadzono na próbie 658 prawidłowo wypełnionych ankiet. Dane pochodziły ze wszystkich formatów sklepów oraz pełnego zakresu geograficznego kraju.

Kupcy Polscy za rok 2010 faworytów rynku wskazali w następujących kategoriach:

- Lider sprzedaży (51 kategorii)

- Nagroda Specjalna Super Produkt

- Bank przyjazny Kupcom

- Samochód Kupca

- Operator sieci komórkowej

- Hurtownia Cash&Carry

- Lider dystrybucji FMCG

- Wsparcie sprzedaży

Ponadto, kolegium redakcji HURT & DETAL wyróżniło firmy w kategoriach:

- Wydarzenie w branży FMCG w 2010 roku

- Firma najbardziej odpowiedzialna społecznie

- Najlepszy Organizator Targów Branży FMCG za granicą

- Promocja polskiej żywności za granicą

POZNAJ LAUREATÓW

(maj)