Nieskategoryzowane

Abramczyk w międzynarodowych sieciach handlowych

Czwartek, 26 maja 2011
Ryby i owoce morza marki Abramczyk już od kilkunastu lat znane są Czechom, Niemcom i Estończykom. Dotychczasowa sprzedaż eksportowa opierała się głównie na rynku tradycyjnym, poprzez dystrybutorów dostarczających produkty do zagranicznych sklepów. Aktualnie firma z impetem wchodzi do zagranicznych sieci handlowych, zdobywając kolejne rynki zbytu.

2010 rok zaowocował wspólpracą z Serbią, a następnie Węgrami, gdzie w sieciach METRO Cash & Carry (w Polsce znane jako MAKRO) znajduje się pełna oferta produktowa naszej firmy" - mówi Katarzyna Gruszewska, specjalista ds.exportu firmy Abramczyk (na zdjęciu). - „W 2011 roku podpisaliśmy umowy ze słowackim Tesco, czeską siecią handlową Norma, oraz litewską siecią Norfa."

Współpracujemy od kilku lat z siecią METRO Cash & Carry w Czechach i Słowacji. W kolejnym etapie planujemy także rozpocząć współpracę z sieciami handlowymi pozostałych państw UE" - dodaje Katarzyna Gruszewska. - Aktualnie wdrażamy systemy zgodne z wymaganiami międzynarodowych certyfikatów IFS oraz BRC, które nie tylko umożliwią współpracę z niedostępnymi do tej pory dla nas sieciami handlowymi, ale także zwiększą naszą wiarygodność wśród pozostałych kontrahentów."

Popularność produktów marki Abramczyk na międzynarodowych rynkach widoczna była na jednych z największych targach branżowych "European Seafood Exposition" w Brukseli, podczas których firmowe stoisko odwiedziły setki zwiedzających z różnych stron świata.

(Maja Święcka)

tagi: Abramczyk ,