Z dużą starannością zostały przygotowane realistyczne ilustracje obrazujące smakowitość i jakość produktów, ale w sposób, który nie będzie budował przed dotychczasowymi konsumentami bariery ekskluzywności lub nieprzystępności. Koncepcję identyfikacji wizualnej marki Dr Gerard opracowało warszawskie Studio Projektowe IKAR.
Pierwszym produktem dostępnym w sprzedaży w nowym opakowaniu są PryncyPałki - wafelki kakaowe w ciemnej czekoladzie, której jakość gwarantowana jest pieczęcią.
(M.D)
tagi: GERARD ,
Wojna cenowa między największymi na rynku dyskontami jest...
Żabka oficjalnie otworzyła nowoczesne centrum logistyczne w...
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...