Nowości

BLACK is green, a Mojito niejedno ma imię

Piątek, 20 maja 2011
Należąca do portfolio firmy FoodCare marka BLACK Energy Drink wprowadza na rynek nowość: napój energetyzujący BLACK w wersji smakowej Mojito. W ten sposób do limitowanych edycji napojów o aromatach limonki, mango i maliny dołącza smak jednego z najpopularniejszych na świecie drinków.

Historia mojito, na którego rozpoznawalny na całym świecie smak i aromat stawia marka BLACK, sięga XVI wieku i czasów korsarskich wypraw Francisa Drake' a, który podobno raczył się napojem będącym mieszanką alkoholu uzyskiwanego z trzciny cukrowej (tafia) z dodatkiem soku z cytryny i mięty. Gdy po latach tafię zastąpiono rumem, powstało znane nam mojito, którego słodko-kwaśno-miętowy smak doskonale orzeźwia latem, a smakuje przez cały rok.

Napój BLACK Mojito oferowany będzie w puszkach 0,5 l spójnych pod względem wyglądu z identyfikacją marki BLACK Energy Drink. Kod kolorystyczny opakowania wraz z czytelną nazwą Mojito wyróżni napój na półkach, również spośród pozostałych energetyków BLACK Energy Drink.

Wprowadzenie na rynek napoju BLACK Mojito wspierać będzie intensywna komunikacja marketingowa w punktach sprzedaży, oparta głównie na materiałach POS.

(M.D)

tagi: FOOD CARE ,