Historia mojito, na którego rozpoznawalny na całym świecie smak i aromat stawia marka BLACK, sięga XVI wieku i czasów korsarskich wypraw Francisa Drake' a, który podobno raczył się napojem będącym mieszanką alkoholu uzyskiwanego z trzciny cukrowej (tafia) z dodatkiem soku z cytryny i mięty. Gdy po latach tafię zastąpiono rumem, powstało znane nam mojito, którego słodko-kwaśno-miętowy smak doskonale orzeźwia latem, a smakuje przez cały rok.
Napój BLACK Mojito oferowany będzie w puszkach 0,5 l spójnych pod względem wyglądu z identyfikacją marki BLACK Energy Drink. Kod kolorystyczny opakowania wraz z czytelną nazwą Mojito wyróżni napój na półkach, również spośród pozostałych energetyków BLACK Energy Drink.
Wprowadzenie na rynek napoju BLACK Mojito wspierać będzie intensywna komunikacja marketingowa w punktach sprzedaży, oparta głównie na materiałach POS.
(M.D)
tagi: FOOD CARE ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...