PRINCESSA (35g w sugerowanej cenie 1,15 zł) to druga najczęściej wybierana przez konsumentów marka wśród producentów batonów i wafli w Polsce. Co roku Polacy zjadają jej prawie 115 mln sztuk. Najważniejszymi bodźcami zachęcającymi konsumentów do kupowania produktów PRINCESSA
są wyjątkowy smak oraz siła marki, która umacniana jest spójną komunikacją i szeroką ofertą słodyczy. Klientki wiedzą, że kupując wafelek PRINCESSA nie sięgają tylko po coś słodkiego, ale również po wysokiej jakości produkty.
„Koneserkami wafelków PRINCESSA są przede wszystkim kobiety w wieku 25-35 lat, które poszukują codziennych, ale unikalnych przyjemności. Nowy wafelek jest jeszcze lepiej dopasowany do ich potrzeb, ponieważ powstawał przy współpracy z nimi, zgodnie z ich uwagami" - twierdzi Joanna Piórko z działu marketingu słodyczy Nestlé Polska.
To właśnie w odpowiedzi na oczekiwania konsumentek czekoladowy wafelek PRINCESSA jeszcze bardziej rozpływa się w ustach i przede wszystkim jest oblany jeszcze większą ilością czekolady. Całość zmian wieńczy nowe hasło przewodnie „Pysznie oblana". - „To kompleksowe działania, które pozwolą naszym konsumentkom na nowo odkryć unikalny smak i jakość wafelków PRINCESSA oraz poczuć się wyjątkowo" - podsumowuje Joanna Piórko i dodaje - „Wierzę, że Polki docenią wszechstronność naszych zmian i tak ulepszony produkt, który dostarczając więcej przyjemności, pozwoli im poczuć się wyjątkowo, choćby na krótką słodką chwilę".
PRINCESSA jak większość batonów i wafli jest artykułem impulsowym. Oznacza to, że klient nie umieszcza go na liście zakupów, ale wkłada do koszyka spontanicznie, pod wpływem chwili. Dlatego najważniejsza jest jego widoczność, czyli ekspozycja w sklepie i na półce. Po pierwsze, produkt powinien przykuwać uwagę kuszącym wyglądem - dlatego nowe opakowania wafelków PRINCESSA
są bardziej impaktowe i jeszcze bardziej podkreślają przyjemnościowy charakter produktu. Drugim istotnym czynnikiem jest dostępność. Produkty impulsowe powinny znajdować się w jak największej liczbie miejsc, w których przebywają konsumenci: przy kasach, pieczywie, czy napojach tak, aby konsument miał jak najwięcej okazji do znalezienia swojego produktu.
PRINCESSA to delikatny wafelek z puszystym kremem w środku, oblany pyszną czekoladą, który dodatkowo oferuje szeroki wybór smaków. Jednak dla konsumentek oprócz korzyści funkcjonalnych produktu istotny jest aspekt emocjonalny. Chcą one, aby ich ulubiony słodycz był małą przyjemnością, którą można sprawiać sobie na co dzień.
Kompletna metamorfoza objęła osiem wafelków PRINCESSA (wersje standard i Maxi): mleczną, czekoladową, orzechową i kokosową. Odnowie towarzyszyć będzie szereg działań marketingowych: nowa kampania reklamowa w TV, materiały POS, artykuły w prasie branżowej oraz działania PR. Sugerowana cena jednego wafelka (35g) to 1,15 zł.
(M.D)
tagi: proncessa ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...