Ranking NESCAFÉ to jedyny ranking, przygotowany specjalnie dla maturzystów i studentów, podkreślający istotne dla nich kwestie. Idealnie wpisuje się w styl komunikacji młodej grupy docelowej wykorzystując mechanizmy społecznościowe. To właśnie najbardziej zainteresowani tworzą ranking wymieniając się swoimi opiniami na tematy najważniejsze dla studenta takie jak: ogólna popularność/prestiż uczelni, ale także aspekty praktyczne (ważne dla przyszłych studentów), tj. atmosfera, elastyczność w doborze studiów, wybór interesujących kierunków, stosunki z wykładowcami, infrastruktura czy nawet równouprawnienie.
Tworząc ranking przewidziano szereg funkcjonalności angażujących młodych ludzi i bazujących na ich sposobie komunikowania i postrzegania rzeczywistości jak możliwość dopasowania uczelni do profilu psychograficznego przyszłego studenta. Dzięki postawieniu na opinie studentów i absolwentów przedsięwzięcie NESCAFÉ nie tylko angażuje grupę docelową, ale jest także niepowtarzalne i oryginalne na polskim rynku. Ranking NESCAFÉ, jako pierwszy uwzględnia także uczelnie prywatne.
Przy tworzeniu rankingu wykorzystano badanie przeprowadzone przez dział badań NK.pl, którym objęto ponad 10 tys. osób - studentów, absolwentów ponad 150 uczelni publicznych i prywatnych oraz tegorocznych maturzystów. Pełen ranking, z tego jak i z poprzedniego roku, dostępny jest na stronie http://www.rankingnescafe.pl/.
Projekt ten jest częścią długofalowej platformy komunikacyjnej marki NESCAFÉ 3in1, która jest pomysłodawcą i patronem rankingu. Zeszłoroczny ranking NESCAFÉ 3in1 został wyróżniony w kategorii „Best use of content" w konkursie innowacji w planowaniu mediów MEDIA TRENDY 2011.
Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się MEC:Interaction, który odpowiadał również za przygotowanie funkcjonalności i kreację strony internetowej.
(M.D)
tagi: nescafe ,
21 listopada 2024 roku w wieku 68 lat zmarł Krzysztof Pakuła...
W październiku 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta niż...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...